de hometrainer gooit hier idd roet in het eten. wie de deur dicht wil heeft misschien de zittende man niet opgemerkt, de deur is vast erg mooi maar zo heeft het ook wel wat.
de hometrainer gooit hier idd roet in het eten. wie de deur dicht wil heeft misschien de zittende man niet opgemerkt, de deur is vast erg mooi maar zo heeft het ook wel wat.
en toch hoort deze er bij net als het pictogrambord aan de andere kant van de deur
hier http://forum.belgiumdigital.com/f66/...ij-381935.html kan je lezen waarom deze er bij hoort en waarom ik het de [U]oude[U]pastorij noem
Deze is niet echt mijn ding, maar ik vermoed dat je bezig bent met een totaal reeks rond de oude pastorij en dat deze dan wel in het geheel zal passen.
Persoonlijk staat er voor mij veel te veel op, maar je kan daar moeilijk de boel " legen " als je juist het geheel wenst weer te geven. Langs de andere kant kan je er ahw een zoekplaatje van maken zo in de trant van " wat past er niet in ... ".
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
mooi,maar ligt er een 'bleu'zweem over de trap en rechter muur...?
de moderne levenstekens vind ik juist heel goed!
ja er hangt idd een blauw zweem over de witte muur maar het was hier kiezen en delen, indirect zonlicht van achter mij, kunstlicht onderaan de trappen, en hard zonlicht buiten
Deze is niet echt mijn ding, maar ik vermoed dat je bezig bent met een totaal reeks rond de oude pastorij en dat deze dan wel in het geheel zal passen.
Persoonlijk staat er voor mij veel te veel op, maar je kan daar moeilijk de boel " legen " als je juist het geheel wenst weer te geven. Langs de andere kant kan je er ahw een zoekplaatje van maken zo in de trant van " wat past er niet in ... ".
groeten,
deka
en wat er past in?
ieder zijn ding hé, het wordt idd een reeksje waar ik hopelijk nog lang mag aan bezig blijven
Comment