Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een veel gefotografeerde toren by night

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• een veel gefotografeerde toren by night

goed of

Dit is wel uit de vrije hand geschoten
    Ik vind hem goed maar de beoordeling laat ik aan jullie over , indien niet goed wat kan er beter

1/2 sec
    F 6.3
    ISO 1600
    18 mm
    geen flits

1/2 sec
    F 6.3
    ISO 1600
    18 mm
    geen flits

Last edited by jeepney; 27 augustus 2011, 17:37.
    Canon EOS 450D

Lens 18/55 - 55/250

Re: een veel gefotografeerde toren by night

Ik vind de eerste foto de beste omwille van de compo. Het koppeltje op de voorgrond geeft iets extra aan de foto.
    Zet wel de toren even recht in de eerste foto. Ik weet het, het is iets wat rap vergeten wordt (heb het ook al paar keer voorgehad) maar het maakt de foto zoveel verfijnder.
    Over het algemeen mooi gedaan.
    Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
    You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skelleke Bekijk bericht
      Ik vind de eerste foto de beste omwille van de compo. Het koppeltje op de voorgrond geeft iets extra aan de foto.
      Zet wel de toren even recht in de eerste foto. Ik weet het, het is iets wat rap vergeten wordt (heb het ook al paar keer voorgehad) maar het maakt de foto zoveel verfijnder.
      Over het algemeen mooi gedaan.
      Mee eens en met 1/2 sec uit de hand is het natuurlijk moeilijk om een zeer scherpe foto te hebben.
      De sfeer is wel
      Mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

Opletten met nachtfoto's.
        Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
        Nikon D5100 + 18-105mm VR
        Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Working...
        X