Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Uitstekende momenten vastgelegd! Echt wel!
Je hebt een vrije neutrale omzetting gedaan. Maar daar doorheen zie ik wel dat er een mooie belichting zit aan te komen, mocht je je omzetting wat harder maken. Enkel opletten dat de hooglichten niet uitgebrandt raken. (Dit zie je al een beetje aankomen bij atleet 269 op z'n bovenarm).
Uitstekende momenten vastgelegd! Echt wel!
Je hebt een vrije neutrale omzetting gedaan. Maar daar doorheen zie ik wel dat er een mooie belichting zit aan te komen, mocht je je omzetting wat harder maken. Enkel opletten dat de hooglichten niet uitgebrandt raken. (Dit zie je al een beetje aankomen bij atleet 269 op z'n bovenarm).
Ik heb de omzetting/contrast iets harder gemaakt bij de 2de foto...
wou je hiernaar toe ?
Zelf zie ik ook graag wat hardere omzetting... maar ik heb daar al meer slechte commentaren op gehad dan goede.
Door de omzetting zullen er meer zwarte delen in voorkomen met minder detail, maar bij zulke foto's vind ik dan juist de belangrijke details meer naar voorkomen (vooral op het gezicht).
Dus bedankt Vinnydizzy dat ik het toch mag toepassen
Comment