Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuchsia

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fuchsia

In Ierland groeien deze langs de weg in grote struiken!
    Hier vind ik ze niet zooo mooi als potplant, maar ginder: prachtig!
    Laat maar horen wat je er van vindt!

http://gijscollet.wix.com/photography

Re: Fuchsia

ik zal jou maar even optillen hier !
    Ik hou wel van de kleuren maar mis hier wat levendigheid. Net zoals onze zomer!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Mooie compo, alleen mis ik hier wat scherpte en licht ...
      Mits wat nabewerking kan dit, volgens mij, nog worden rechtgezet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        ik zal jou maar even optillen hier !
        Ik hou wel van de kleuren maar mis hier wat levendigheid. Net zoals onze zomer!
        Bedankt voor je reactie, maar het weer ginds is nog erger als hier..

Comment

Het geheel is inderdaad nogal donker als je het histogram bekijkt he je heel wat ruimte om hem wat op te lichten, mooie bloem misschieen iets te centraal maar voor mij stoort het hier niet.
          Renée

Comment

ik volg voorgaande commentaren
            Ik heb trouwens ook een fuchsia-vasteplant in m'n tuin. Je begint ze hier ook al stilletjesaan te zien
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Kan inderdaad wat meer scherpte gebruiken.

PS Is deze in Ierland genomen ?? Ik heb verschillende jaren door Ierland gereisd en ik dacht dat de wilde soort die in de bermen voorkomt in Ierland er toch iets anders uit ziet ? Deze lijk me meer op de soort die we hier in potten zien.
              Kan het verkeerd hebben ook hoor, is trouwens reeds 5 jaar geleden mijn laatste Ierlandreis, misschien is mijn fotografisch geheugen niet meer wat het geweest is....

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Kan inderdaad wat meer scherpte gebruiken.

PS Is deze in Ierland genomen ?? Ik heb verschillende jaren door Ierland gereisd en ik dacht dat de wilde soort die in de bermen voorkomt in Ierland er toch iets anders uit ziet ? Deze lijk me meer op de soort die we hier in potten zien.
                Kan het verkeerd hebben ook hoor, is trouwens reeds 5 jaar geleden mijn laatste Ierlandreis, misschien is mijn fotografisch geheugen niet meer wat het geweest is....

Groetjes
                Deze is wel degelijk langs de kant van de weg genomen in Ierland hoor
                Maar Ierland is ook zo groot, misschien zit jij totaal ergens anders

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hypnosia Bekijk bericht
                  Deze is wel degelijk langs de kant van de weg genomen in Ierland hoor
                  Maar Ierland is ook zo groot, misschien zit jij totaal ergens anders

Groetjes
                  Had het reeds gemeld hé, laatste reis door Ierland dateert reeds van 2006 denk ik. Enfin, mijn idee was dat die bloempjes daar vééééél kleiner waren.
                  Enne..... noem mij een plaats in Ierland waar ik nog niet geweest ben , was er in totaal een twaalftal keer voor een week of langer.... heb dus wel een stukje gezien.
                  Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Had het reeds gemeld hé, laatste reis door Ierland dateert reeds van 2006 denk ik. Enfin, mijn idee was dat die bloempjes daar vééééél kleiner waren.
                    Enne..... noem mij een plaats in Ierland waar ik nog niet geweest ben , was er in totaal een twaalftal keer voor een week of langer.... heb dus wel een stukje gezien.
                    Groetjes
                    Het is dan ook een prachtig land
                    Ik zit in Kerry en heb de Kerryway helemaal gedaan!
                    Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hypnosia Bekijk bericht
                      Het is dan ook een prachtig land
                      Ik zit in Kerry en heb de Kerryway helemaal gedaan!
                      Groetjes
                      Je hebt gelijk hoor, ben nog eens in mijn 'archieven' gedoken en eens de foto's van deze bloemen bekeken, en yep, ze zijn zo groot. Heb je een PB gestuurd met bijlage.

PS Als je nog eens in County Kerry komt, dan moet je zeker de Ring of Beara doen, véééééél minder toeristen, vééééél mooier...... maar vééééél smallere wegen . Je komt er geen enkele bus met toeristen tegen wegens te smal.

Groetjes

Comment

Working...
                      X