Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
En nu maar hopen dat ze daar jaren later nog eens staan, en zich herinneren hoeveel ze als
kinderen om elkaar gaven. En dat hij haar dat zegt. En dat zij dan iets zegt waar ze plots
heel hard om moeten lachen.
En nu maar hopen dat ze daar jaren later nog eens staan, en zich herinneren hoeveel ze als
kinderen om elkaar gaven. En dat hij haar dat zegt. En dat zij dan iets zegt waar ze plots
heel hard om moeten lachen.
dit gezegd zijnde past perfect bij deze foto!
btw:super mooie foto.
mooie foto
zijn die negertjes van jou?
raar dat er maar 1 iemand over de schuine horizon sprak
Was het eerste wat me opviel. Nu ja, ik kijk altijd eerst naar scherpte, horizon, perspectief...... misschien vandaar .
Knap dus ..... na rechtzetten voor mij.
Groetjes
Het is al veel gezegd...maar:
Ik heb hem toch eens geopend en wat aan de levels gedraaid en later ook wat minder brightness en wat meer contrast. Ik vind de kleuren van de lucht hierdoor nog wat meer eruit springen. (zei de photoshop noob )
Canon EOS 500D / 17-50 f2.8 OS HSM / EF 70-200 f4 IS / EF 50 f1.8 II
Canon powershot s120
Comment