Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Leuke foto - leuke compositie: zeker de schaduw van de spin op de stengel ! Dat geeft er iets heel natuurlijks aan.
Er zit wel een deel overbelicht bij en de foto is niet helemaal scherp (spinnetje bewogen? Wind?).
Zeer verdienstelijke foto. Keep on shooting.
Groetjes,
Sidney.
Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2 Sigma 150mm F2.8 EX DG Macro APO HSM Nikon-D AF [ What I cannot create, I do not understand [R.P. Feynman] ]
Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2 Sigma 150mm F2.8 EX DG Macro APO HSM Nikon-D AF [ What I cannot create, I do not understand [R.P. Feynman] ]
Ben geen macrofotograaf maar ik vind dit meer als een verdienstelijke poging. Mooie compo, scherpte kan misschien iets beter, maar ik zie dit liever als die beestjes waarvan enkel de oogjes/kopjes scherp zijn. Maar dat zal dan te maken hebben met persoonlijke voorkeur zeker.
Groetjes
Ik denk dat je onscherpte en overbelichting hadden kunnen verholpen zijn had je shutterspeed sneller geweest dan 1/30.
Dit is toch iets te traag vrees ik. Let daarmee op als je de 'diafragmaprioriteit' setting gebruikt! Voor de rest wel een verdienstelijke
poging.
Mvg,
Kenneth
If today was perfect, there would be no need for tomorrow.
Knappe naturelle foto met een mooie compositie, maar waarom F 11? Een grotere lensopening ligt meer in de lijn.
Ik ben nog niet zo lang bezig met echt fotograferen(of toch een poging daartoe). Ik probeer vanalles uit wat dan niet altijd logisch is, en/of soms totaal verkeerd.
Mvg, Dirk
Newbie: Hints, tips en commentaren zijn altijd welkom
Canon 60D, Canon 70-200 mm f4, Canon 50 mm 1.8, Tamron 90mm macro
Comment