Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ze stonden erbij en keken er naar ....Mooi beeld, mooie symmetrie met dan het vliegtuigje in het midden.
Mooi beeld, maar ik heb iets bij dit beeld ... 't Zal wel aan mij liggen, maar is deze bewerkt ? Ik vind precies dat de twee mannen een beetje " gekleefd" op de achtergrond overkomen ....
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Ze stonden erbij en keken er naar ....Mooi beeld, mooie symmetrie met dan het vliegtuigje in het midden.
Mooi beeld, maar ik heb iets bij dit beeld ... 't Zal wel aan mij liggen, maar is deze bewerkt ? Ik vind precies dat de twee mannen een beetje " gekleefd" op de achtergrond overkomen ....
groeten,
deka
Nu ik er over nadenk, zou het ook een HDR-bewerking kunnen zijn.
Nu ik er over nadenk, zou het ook een HDR-bewerking kunnen zijn.
kijk eens naar de oren...
het is haast onmogelijk om mensen uit zo'n standpunt te trekken en een volledige lucht te hebben zonder dat er iets te zien is...
tenzij ze op een hoog punt staan
gebaseerd op de rechterpersoon zen rechteroor is dit voor mij knip en plak werk :-)
Comment