Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Bij image naar HDR toning; de preset op saturated gezet en wa met de balkjes verschoven.
mja het effect is niet echt mooi...
en het is nu niet dat ik HDR niet graag zie...
het is gewoon dat HDR hier eigenlijk niet nodig is.
+ dat hij bij deze plaat te hard afvlakt
Ik dacht dat je voor HDR 3 foto's nodig had? Een goedbelichte, een overbelichte en een onderbelichte. Of heb ik het nu zo mis?
Geef mij maar de oorspronkelijke, de bewerkte is mij een beetje tè. Geen geschikt onderwerp ook, denk ik.
Ik dacht dat je voor HDR 3 foto's nodig had? Een goedbelichte, een overbelichte en een onderbelichte. Of heb ik het nu zo mis?
Geef mij maar de oorspronkelijke, de bewerkte is mij een beetje tè. Geen geschikt onderwerp ook, denk ik.
hoeft niet persé...
je kan zogezegd je foto drie keer ontwikkelen...
lichte/normale/donkere versie...
Zo zag vroeger de kermis van mijn verlangen uit. Nu weet ik dat ik toen een beetje
overdreef. Maar dat is nu eenmaal zo met herinneringen aan verlangens.
Klopt ... Op zen minst 3 foto's . Ik ga meestal voor 5 tot 7 stuks als ik HDR probeer .
Let er ook op dat het diafragma vast staat en enkel,de belichting veranderd
De eerste is er over voor mijn part maar de 2 is netjes
Groetjes
Luc
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment