canon eos 550d-1/12f/7.1--95mm-ISO 250
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Mick
Collapse
X
-
-
Re: De Mick
Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk berichtLeuke foto! Zit daar een soort glas in die ovaal?
Ik vind het contrast goed, alsof je door die ovaal een andere wereld in kan stappen.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
hey sien leuk gezien, ik denk dat ik hier regelmatig eens aan door rij als ik mijn petekind ga opzoeken ( tussen kuringen en zolder?)
ik weet niet of jij in de mogelijkheid bent maar wat geeft ie als je het ovaal selecteerd of beter nog alles buiten het ovaal en hiervan het contrast flink optrekt
groetjes
renske
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichthey sien leuk gezien, ik denk dat ik hier regelmatig eens aan door rij als ik mijn petekind ga opzoeken ( tussen kuringen en zolder?)
ik weet niet of jij in de mogelijkheid bent maar wat geeft ie als je het ovaal selecteerd of beter nog alles buiten het ovaal en hiervan het contrast flink optrekt
groetjes
renskevriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtIs interessant opgemerkt, doch de uitvoering en vooral het tijdstip is niet ideaal...
Het was idd geen gunstig licht en de doorkijk was ook niet zuivervriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk berichtde 1e update vind ik de beste, gewoon symmetrisch, de 2e is met te krap, dan gaat het kontrast tussen het gebouw en de omgeving verloren.
Comment
-
-
Teruggaan in de vroege ochtend of wat later op de avond Sien en vergeet de poetsdoek niet . Hier zit een knappe foto op je te wachten .
grtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door la volpé Bekijk berichtknap opgemerkt
een 2de bij betere omstandigheden,
wordt vast een hééle mooie!
mvg HansCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
Comment