Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reflectie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reflectie

    Hoi

    Graag had ik wat commentaar ontvangen betreffende volgende foto..
    Reflectie, een zeer ruimdenkend onderwerp om mee te spelen


  • #2
    Re: Reflectie

    Ik denk ruim... maar kom toch tot de conclusie dat ondersteboven niet mijn ding is
    Jean Pierre.

    Comment


    • #3
      Re: Reflectie

      foto omgedraaid?
      mij zegt het niks, probeer toch is iets gewoon te doen, dat is al moeilijk genoeg
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: Reflectie

        Ik vind hem zeer mooi, al had ik liever het water aan de onderkant gezien, maar da's ieder zijn smaak
        Nikon D3100 - 18-55mm Kit Lens

        Comment


        • #5
          Re: Reflectie

          Voor mij ook de omgekeerde versie van deze foto ( dus rechtop ). Alleen zit je dan wat met je achtergrond, die mss niet echt super is...

          Comment


          • #6
            Re: Reflectie

            Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
            Ik denk ruim... maar kom toch tot de conclusie dat ondersteboven niet mijn ding is
            Hier idem, geen slechte foto maar liever "normaal".
            Nikon D5100 + 18-105mm VR
            Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

            Comment


            • #7
              Re: Reflectie

              Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
              Ik denk ruim... maar kom toch tot de conclusie dat ondersteboven niet mijn ding is
              yep, da denk ik er ook van. Mss eens effe omdraaien en kijken wat het dan geeft.
              Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
              www.myriamvos.jalbum.net of facebook

              Comment


              • #8
                Re: Reflectie

                Voor.mij ook ook liever omgedraaid als ik eerlijk mag zijn
                Grtjs
                Luc
                Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                Comment


                • #9
                  Re: Reflectie

                  Heb eens de durf om de foto in 4 gelijke delen te doen en dan alleen het rechterbovendeel
                  als resultaat te laten zien. Iets bevreemdend wellicht, maar waarom niet? Wel uitgaan van
                  het origineel en liefst zorgen voor wat meer Kb's.
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Reflectie

                    Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                    Heb eens de durf om de foto in 4 gelijke delen te doen en dan alleen het rechterbovendeel
                    als resultaat te laten zien. Iets bevreemdend wellicht, maar waarom niet? Wel uitgaan van
                    het origineel en liefst zorgen voor wat meer Kb's.
                    Dan zou ik iets meer tonen, net naast de paal croppen, en net boven de schaduw van het onderste paard.
                    Nikon D5100 + 18-105mm VR
                    Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Reflectie

                      In principe is dit de originele foto.. ik heb hem zo genomen
                      Weet eerlijk niet waarom ik mijn toestel ondersteboven heb gehouden ^^
                      (Is genomen met mijn iets ouder toestel - compact daarmee makkelijk)

                      Maar ik vond het wel iets hebben

                      Comment


                      • #12
                        Re: Reflectie

                        Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                        Heb eens de durf om de foto in 4 gelijke delen te doen en dan alleen het rechterbovendeel
                        als resultaat te laten zien. Iets bevreemdend wellicht, maar waarom niet? Wel uitgaan van
                        het origineel en liefst zorgen voor wat meer Kb's.
                        Ga je hier niks mee aanvangen Kimmie ?
                        Zou u nochthans een héél surrealistisch plaatje kunnen opleveren

                        Comment


                        • #13
                          Re: Reflectie

                          Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                          Heb eens de durf om de foto in 4 gelijke delen te doen en dan alleen het rechterbovendeel
                          als resultaat te laten zien. Iets bevreemdend wellicht, maar waarom niet? Wel uitgaan van
                          het origineel en liefst zorgen voor wat meer Kb's.
                          Oorspronkelijk geplaatst door delucce Bekijk bericht
                          Ga je hier niks mee aanvangen Kimmie ?
                          Zou u nochthans een héél surrealistisch plaatje kunnen opleveren
                          Lijkt mij inderdaad een goed idee... Waarom niet eens proberen,
                          mischien bekom ik nog één van de mooiste plaatje op deze manier

                          Comment


                          • #14
                            Re: Reflectie

                            ik volg je idee...
                            maar bij deze foto niet :-)
                            moest je reflectie bijna een evenbeeld zijn...
                            dat je gaat twijfel wat is reflectie en wat is "echt" dat je zoiets kunt doen...
                            en pas na hard te zoeken ziet dat het om een reflectie gaat!
                            þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                            Freelance bedrijfsfotograaf
                            klikerdeklik hier voor mijn website!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Reflectie

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kimmie xx Bekijk bericht
                              Lijkt mij inderdaad een goed idee... Waarom niet eens proberen,
                              mischien bekom ik nog één van de mooiste plaatje op deze manier
                              ben benieuwd
                              ik probeer...
                              mijn Fijsboecq en mijn flickr

                              Comment

                              Working...
                              X