Update : Wat scherper gemaakt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zo trots als een ... eend !
Collapse
X
-
Zo trots als een ... eend !
Update : Wat scherper gemaakt
Last edited by Vossie; 23 augustus 2011, 20:40.Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebookLabels: Geen
-
-
Re: Zo trots als een ... eend !
komt me wat flets over, verder ga ik me niet uitspreken, is niet echt mijn tak
groetjes
renske
-
De eend is mooi scherp weergegeven, dit in een mooi natuurlijk kader
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elmor Bekijk berichtDe eend is mooi scherp weergegeven, dit in een mooi natuurlijk kaderVriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtAls jij dit scherp vindt, moet je eens proberen wat 15 % verscherping met deze foto doet.
Op het eerste zicht leek hij me scherp, maar na bewerking is het veel beter. Bedankt voor de opmerkingCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
-
mooie foto, mag een beetje meer pit mag oveer de scherpte is het al gezegd
Renée
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elmor Bekijk berichtDe eend is mooi scherp weergegeven, dit in een mooi natuurlijk kader
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht... T was niet zo eenvoudig om hem direct scherp te nemen want ik zat namelijk in een kajak tijdens het fotograferen.
Op het eerste zicht leek hij me scherp, maar na bewerking is het veel beter. Bedankt voor de opmerking
Met een belichtingstijd van 1/160" fotograferen vanuit een wiebelende kajak, is inderdaad op het randje. Je hebt geluk gehad.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
Comment