Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik zie wel schaduwen maar de foto geeft geen zonnige indruk.
Met (in PS-E) Enhance -> Smart Fix -> Auto knapt-ie al een heel stuk op. Je mist rechts
gewoon een stukje in jouw histogram. Er zijn natuurlijk ook andere handelingen om zo'n
correctie uit te voeren.
Voor mij is dit geen gewone duin, maar een prachtige duin. En dan weer die mooie blauwe lucht.
Ik krijg al zin om gezellig achter de duin te gaan liggen met een goed boek sè.
Mooie kleuren en goede compo !
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Volgens mij staat de witbalans hier te koud (blauw). Schuif iets naar rechts(geel) en de foto wordt veel warmer en de duinen krijgen ook hun juiste kleur.
Als dan die zwarte boord er nog af kan, krijg je (volgens mij) een prachtfoto
Mvg,
Eddy
kader mag zeker, maar ik zou het zwart nog iet subtieler maken
in showcase zie je zoveel kaders, hier hebben ze er iets tegen, ik zeker niet, maakt uw foto af
over de foto, knappe compositie en dito kleur
Volgens mij staat de witbalans hier te koud (blauw). Schuif iets naar rechts(geel) en de foto wordt veel warmer en de duinen krijgen ook hun juiste kleur.
Als dan die zwarte boord er nog af kan, krijg je (volgens mij) een prachtfoto
Mvg,
Eddy
akkoord met de comment van eddy007
zeer mooie foto
bord of geen boord, dit is een kwestie van persoonlijke voorkeur van de fotograaf
- een fijn kleurrijk randje kan soms wel een extra toets geven, maar soms ook helemaal niet bvb. als het subtiliteit mist.
een relatief brede zwarte rand vind ik evenwel minder geslaagd
Comment