Een beeld gemaakt in juni een nieuwe draai gegeven door bij te snijden.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sleepstraat
Collapse
X
-
Sleepstraat
Een beeld gemaakt in juni een nieuwe draai gegeven door bij te snijden.Labels: Geen
-
-
Re: Sleepstraat
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk mis wat scherpte en de afvoerbuis staat wat scheef.
Als dit gecorrigeerd is kom ik eens terug piepen .
Groetjes
mag nog een tikje meer contrast en de kleuren ietsie pietsie feller
groetjes
renske
Comment
-
minder dan de Veldstraat maar toch wel een leuk shot.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtde bedoeling van deze foto ontgaat mij volledig
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtik ga voort op het raam en dat lijkt me wel recht te staan wat zou er nu echt schuin staan
groetjes
renske
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtde bedoeling van deze foto ontgaat mij volledig
Ik zie dat jij af en toe wilde vogels fotografeert. Heeft een foto van een vogel meer 'bedoeling' dan deze foto? Wat houdt bedoeling overigens in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soulwax Bekijk berichtMoet een foto een bedoeling hebben dan?
boeiend, kleurrijk en mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtJe hoeft aan het raam niet te komen om de afvoerpijp recht te zetten hé .
Groetjes
groetjes
renske
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichthoe doe je dat dan?
groetjes
renske
In PS met het snijkader. Links het snijkader trekken over de volledige hoogte van de foto en stoppen ongeveer aan de afvoerpijp. Nu zie je drie vierkantjes op de rechter snijkaderlijn. Je sleept het bovenste gelijk met de afvoer boven en het onderste gelijk met de afvoer onderaan. De rechter snijkaderlijn loopt nu ietsje scheef (omdat afvoer scheef is). Je sleept nu de rechter snijkaderlijn aan het middelste blokje tot één van de andere blokjes (bovenste of onderste) de rand van je foto raakt. Je stop en enter (je snijdt). Je verliest een heel klein stukje van je foto, maar het raam blijft recht en afvoer staat nu eveneens recht.
Hoe meer iets schuin staat, hoe meer je van de foto verliest natuurlijk.
Hopelijk is deze uitleg duidelijk genoeg ? Anders roep je maar .
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtBen niet goed in uitleg geven op papier maar ga toch proberen.
In PS met het snijkader. Links het snijkader trekken over de volledige hoogte van de foto en stoppen ongeveer aan de afvoerpijp. Nu zie je drie vierkantjes op de rechter snijkaderlijn. Je sleept het bovenste gelijk met de afvoer boven en het onderste gelijk met de afvoer onderaan. De rechter snijkaderlijn loopt nu ietsje scheef (omdat afvoer scheef is). Je sleept nu de rechter snijkaderlijn aan het middelste blokje tot één van de andere blokjes (bovenste of onderste) de rand van je foto raakt. Je stop en enter (je snijdt). Je verliest een heel klein stukje van je foto, maar het raam blijft recht en afvoer staat nu eveneens recht.
Groetjes
In PS(E) heb ik 0,5º tegen de klok gedraaid en daarna een lichte perspectief correctie.
Daarna staan raam en pijp ook beide even recht.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtBen niet goed in uitleg geven op papier maar ga toch proberen.
Groetjes
ik was aan het hopen dat je met een andere bewerking voor de dag zou komen
toch bedankt voor je uitleg, 'k denkt dat er weel hier wel wat gaan aan hebben
groetjes
renske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soulwax Bekijk berichtMoet een foto een bedoeling hebben dan?
maak uw foto misschien al eens op maat van BDmvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
Comment