Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijtje?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bijtje?

    shoot





    comments wordern steeds geapreciëerd

  • #2
    Re: Bijtje?

    Neen, wespje. (Juiste soort weetk ook wel niet)
    OT, 2 niet onaardige documentatiefoto's op voorwaarde dat ze scherp zouden zijn...
    Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.

    Comment


    • #3
      Re: Bijtje?

      idd wespje en als ik niet mis op heb gaat het hier om een franse wesp !
      opletten met deze kerels wat die zijn redelijk agressief,hun nest is ook te herkennen aan een klein bolletje waar er maximum een 10 tal in kunnen echt niet groot zou zo zeggen een diameter van 3 à 5 cm

      Groetjes
      Sebastien
      Heb geen ervaring maar al doende leert men

      https://www.facebook.com/DegrooteSeb...ografie?ref=hl

      Comment


      • #4
        Re: Bijtje?

        Mist inderdaad een beetje scherpte. Volgende keer kan je je exif-gegevens misschien ook meegeven, dan kan men je beter raad geven hoe het in de toekomst beter kan.

        Comment


        • #5
          Re: Bijtje?

          Volg hier mijn voorgangers, de scherpte kon beter. Gezien exifs en andere gegevens ontbreken is het gissen naar de reden van de onscherpte.
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Bijtje?

            ik denk nogal een zware crop
            mvg Wilfried

            7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

            Comment


            • #7
              Re: Bijtje?

              allen bedankt voor de reacties, ik maak al mijn foto's met een gewone compact camera en weet niet waar ik die gegevens vind...

              maar wou al een beetje oefenen voor als ik een groter toestel koop

              mvg kimmii

              Comment


              • #8
                Re: Bijtje?

                Oorspronkelijk geplaatst door kimmii Bekijk bericht
                allen bedankt voor de reacties, ik maak al mijn foto's met een gewone compact camera en weet niet waar ik die gegevens vind...

                maar wou al een beetje oefenen voor als ik een groter toestel koop

                mvg kimmii
                Heel veel van mijn foto's maak ik ook met een compactje. Bij mij zit de Exif gewoon in de
                foto opgesloten. Kijk toch ook eens in de handleiding van jouw camera. Dat de gegevens bij
                jou uit de foto verdwijnen kan te maken hebben met tinypic en/of de bewerkingssoftware
                die jij gebruikt. Welke software gebruik je om de foto te bewerken vóór plaatsing op BD.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #9
                  Re: Bijtje?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                  Heel veel van mijn foto's maak ik ook met een compactje. Bij mij zit de Exif gewoon in de
                  foto opgesloten. Kijk toch ook eens in de handleiding van jouw camera. Dat de gegevens bij
                  jou uit de foto verdwijnen kan te maken hebben met tinypic en/of de bewerkingssoftware
                  die jij gebruikt. Welke software gebruik je om de foto te bewerken vóór plaatsing op BD.

                  ik bewerk mijn foto's altijd even in ps5
                  daarna gewoon via tinypic uploaden

                  mvg kimmii

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bijtje?

                    Oorspronkelijk geplaatst door kimmii Bekijk bericht
                    ik bewerk mijn foto's altijd even in ps5
                    daarna gewoon via tinypic uploaden

                    mvg kimmii
                    Ik neem aan dat je met ps5 gewoon Photoshop Element V5 bedoelt.
                    Kijk dan eens naar jouw instellingen bij het uploaden naar tinypic.
                    Ik heb geen ervaring met TP. Het kan helpen vermoedelijk als je alle voorbewerkingen in
                    PS(E) doet zoals verkleinen naar 900 en verscherpen zodat er een kant-en-klaar produkt
                    naar TP gaat. Maar kijk ook daar eens of je de juiste instellingen gebruikt.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bijtje?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                      Ik neem aan dat je met ps5 gewoon Photoshop Element V5 bedoelt.
                      Kijk dan eens naar jouw instellingen bij het uploaden naar tinypic.
                      Ik heb geen ervaring met TP. Het kan helpen vermoedelijk als je alle voorbewerkingen in
                      PS(E) doet zoals verkleinen naar 900 en verscherpen zodat er een kant-en-klaar produkt
                      naar TP gaat. Maar kijk ook daar eens of je de juiste instellingen gebruikt.
                      Ik doe het altijd op de manier die je hier laatst beschrijft.
                      Kant en klaar maken (ook verkleinen) in PS en dan via Tinypic naar hier.
                      Nog nooit problemen gehad met scherpte en/of kleuren die minder werd(en).
                      Groetjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bijtje?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Ik doe het altijd op de manier die je hier laatst beschrijft.
                        Kant en klaar maken (ook verkleinen) in PS en dan via Tinypic naar hier.
                        Nog nooit problemen gehad met scherpte en/of kleuren die minder werd(en).
                        Groetjes
                        ik bewerk mijn foto's in photoshop CS5
                        daarmee bedoel ik het verkleinen en verscherpen, ik slaag dan mijn bestanden op klaar voor het web
                        dus snap niet echt wat er fout gaat

                        mvg kimmii

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bijtje?

                          Oorspronkelijk geplaatst door kimmii Bekijk bericht
                          ik bewerk mijn foto's in photoshop CS5
                          daarmee bedoel ik het verkleinen en verscherpen, ik slaag dan mijn bestanden op klaar voor het web
                          dus snap niet echt wat er fout gaat

                          mvg kimmii
                          Je bedoelt 'Save for web'?
                          Kijk eens naar het verschil met gewoon "Save".
                          Daaraan zou het kunnen liggen.
                          Van waardering geniet ik.
                          Van kritiek leer ik.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bijtje?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                            Je bedoelt 'Save for web'?
                            Kijk eens naar het verschil met gewoon "Save".
                            Daaraan zou het kunnen liggen.
                            ja idd dat bedoel ik
                            maar ik zal er eens naar zoeken waar het probleem zit
                            bedankt voor de tips

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bijtje?

                              deze "Bij" met een Wespentaille mist wat aan scherpte.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X