Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diablo blvd @ Willrock 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Diablo blvd @ Willrock 2011

    Na een veel te lange afwezigheid wou ik toch nog eens een foto plaatsen.
    Wegens voorbereiding bouwwerken bij een dochter, schilderwerken bij de zoon en konijnen-sitten voor de andere dochter (die op reis is) schiet het forum erover . . .
    Af en toe kom ik nog wel eens kijken, maar op enige (inter-)actie van mij zal het nog wel even wachten zijn.

    Toch heb ik met mijn eerste pensioen nieuw speelgoed gekocht en dit is een van de resultaten.


    Aan iedereen hier de groeten en tot wanneer gepensioneerd en "op rust" synoniem worden.

    Luc

  • #2
    Re: Diablo blvd @ Willrock 2011

    Heavy stuff..
    Je het hier twee momenten in 1 foto! Dat is best knap! Ik denk alleen dat de foto in twee snijden een betere optie hebt omdat de ene kant heel bleek en andere kant.. Ik denk dat je hier twee topfito's van kan maken, of vergis ik me?

    Wel een bijzondere muziekgenre voor iemand in pensioen, maar versta mij niet verkeerd: vind ik super!

    Comment


    • #3
      Re: Diablo blvd @ Willrock 2011

      Linker deel iets overbelicht, maar toch wel speciaal zo met die rook, verder een hele mooie foto dus speel rustig verder met je nieuwe speelgoed zou ik zeggen .

      Comment


      • #4
        Re: Diablo blvd @ Willrock 2011

        Inderdaad het linkerdeel wat overbelicht. Maar ik heb reeds meermaals gelezen dat concertfotografie niet het makkelijkste is.

        PS Wat betreft pensioen en rust en synoniem...... forget it als je kinderen/kleinkinderen hebt. Maar aan de andere kant.... Rust roest.... dus is het nog niet zo slecht als je wat om handen hebt .

        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Diablo blvd @ Willrock 2011

          hier was het kiezen of delen en ik vind dat je goed gekozen hebt

          groetjes
          renske

          Comment


          • #6
            Re: Diablo blvd @ Willrock 2011

            Iedereen bedankt voor het kijken en de commentatoren, merci voor jullie reacties.
            De foto splitsen is voor mij geen optie. Ook het verschil tussen de gitaristen, die in een zee van wit licht stonden en Alex Agnew die, om dichter bij het publiek te staan, net voor de schijnwerpers stond, is, wat mij betreft, een plus qua sfeer.
            Een gepensioneerde met goede oordopjes kan wel wat verdragen hoor.
            De "opdracht" was een fotoverslag maken van twee uur 's middags tot middernacht. Als je dan regelmatig vlak bij de kanjers van luidsprekers terecht komt, dan stop je wel een hoeveelheid was in je oren.
            (meer op http://www.willrock.be)
            Luc

            Comment


            • #7
              Re: Diablo blvd @ Willrock 2011

              ik vind hem lang niet slecht hoor!
              Vind het wel jammer dat het gezicht van de eerste gitarist er wazig opstaat.
              Ook zou ik die - voor mij - storende witte puntjes wegclonen.

              Vind het geen raar muziekgenre hoor. Nog 3 jaar voor mij ... en dan ook ... pensioen!!!!
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: Diablo blvd @ Willrock 2011

                Bedankt voor je reactie, Michel.
                Deze foto heeft nog een broertje, waar de gitaristen scherper opstaan, maar Alex Agnew iets minder scherp. Van de twee het beste samenvoegen doe ik niet omdat de gelaatsuitdrukking en dynamiek hier beter zijn dan in de andere foto.
                Linkje: klik

                Luc

                PS: niet te snel beginnen aftellen, ineens is het er . . .

                Comment


                • #9
                  Re: Diablo blvd @ Willrock 2011

                  Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk bericht
                  Linker deel iets overbelicht, maar toch wel speciaal zo met die rook, verder een hele mooie foto dus speel rustig verder met je nieuwe speelgoed zou ik zeggen .
                  enjoy the club en ge gaat er nen hoop deugd van hebben van je speeltje ,das wel te zien...
                  Ik zat in het zelfde scenario van verbouwen ,verven enz. voor de dochter en kleinkind maar toch kan ik het ni laten om het toestel te laten liggen.... en doe zo voort.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Diablo blvd @ Willrock 2011

                    Inderdaad wat overbelicht aan de linkerkant, maar ik vind dat ook net iets hebben. Ik vind het absoluut een geslaagde foto.
                    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: Diablo blvd @ Willrock 2011

                      ik zou eerder voor je 2e foto gaan (die mag je hier ook gerust presenteren, onder je originele foto)
                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Diablo blvd @ Willrock 2011

                        Goeie foto ! En blijkbaar heb je niet veel 'rust' in je pensioen he.

                        Geniet ervan !
                        Canon-man. Concerten en natuur.
                        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Diablo blvd @ Willrock 2011

                          Meeuws en Vossie, bedankt voor de bijkomende commentaren.
                          Michel, ik hou het bij die ene foto. Koppigheid hoort bij de leeftijd.
                          Johan, rekeninghoudend met jouw ervaring als concertfotograaf, apprecieer ik je schouderklop ten zeerste!
                          Luc

                          Comment


                          • #14
                            Re: Diablo blvd @ Willrock 2011

                            Luc, ik 'werk' nog geen jaar als concertfotograaf voor een site, daarvoor smokkelde ik mijn gerief mee binnen (als t ging). Dus zoveel ervaring heb ik niet.

                            Ik vind het knap dat je zoveel aktie in de foto kan leggen. Zowel de gitaristen als Alex Agnew zijn juist 'in aktie'.

                            Een concertfoto nemen is geen kunst als je het juiste materiaal hebt, de kunst is om pakkende momenten vast te leggen.

                            Welke lens heb je gebruikt ?
                            Canon-man. Concerten en natuur.
                            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Diablo blvd @ Willrock 2011

                              Je bescheidenheid siert je, Johan.
                              Na jaren met verschillende lenzen gesleurd te hebben, van groothoek tot tele, macro en een lichtsterke prime, heb ik heel Willrock, artiesten, publiek, overzichten, gefotografeerd met één enkele lens: de 18-200 3,5-5,6 VR II.
                              Reden: dinsdag mijn nieuwe camera besteld, na bijna 30 jaar terug een Nikon, woensdag afgehaald samen met de op dat ogenblik beste beschikbare lens, donderdag wat geoefend en vrijdagavond + zaterdag aan 't werk op Willrock.
                              Dit is niet de plaats om over objectieven te praten, daar is een ander forumonderdeel voor, maar als ik de resultaten zie, dan heb ik zeker geen spijt.
                              (er staan nog wel enkele lenzen op mijn verlanglijstje, maar daarvoor moet ik eerst wat Olympusmateriaal verkopen)
                              Luc

                              Comment

                              Working...
                              X