Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kidsss...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kidsss...

Na vandaag naar 't schooleke geweest te zijn en m'n toelatingsproef gedaan te hebben -waar ik door ben <3- vind ik het toch nog nodig om verbeterd te worden in m'n kiekjes, dus vandaag heb ik voor jullie:

Fijne dag verder!
    ...

Re: Kidsss...

Het is een hele slechte...... titel (met het woordje kids wordt het meest gelachen in 'Het grote foute clichés boek' ).

De foto dan, ik weet het niet goed, de kleuren zijn nogal flets, scherpte op de kinderen kan ook beter, lucht werkte niet mee die dag..... Misschien dat er liefhebbers voor zijn, maar ikke niet.
    Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Het is een hele slechte...... titel (met het woordje kids wordt het meest gelachen in 'Het grote foute clichés boek' ).

De foto dan, ik weet het niet goed, de kleuren zijn nogal flets, scherpte op de kinderen kan ook beter, lucht werkte niet mee die dag..... Misschien dat er liefhebbers voor zijn, maar ikke niet.
      Groetjes
      'k Heb een NL'ds lief gehad, dus daarmee 'Kids'...;$

En naja, ik dacht ook, die is niet zo leuk, maar langs de andere kant is ie wel 'anders'..
      Dus ik liet em vandaag zien @School, en de leerkrachten vonden em echt leuk, dus ik dacht, ach, ff plaatsten...:')
      ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aphrodite Bekijk bericht
        'k Heb een NL'ds lief gehad, dus daarmee 'Kids'...;$

En naja, ik dacht ook, die is niet zo leuk, maar langs de andere kant is ie wel 'anders'..
        Dus ik liet em vandaag zien @School, en de leerkrachten vonden em echt leuk, dus ik dacht, ach, ff plaatsten...:')
        Een Nl lief...... doe dat niet meer, daar ga je van balen . Oeps, nu ga ik alle nederlanders op mijn dak krijgen..... maar ik heb een groot dak .
        Dat er zijn deze foto leuk vinden.... daarom dat ik er ook bijplaatste dat er misschien wel liefhebbers voor zijn.
        Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Een Nl lief...... doe dat niet meer, daar ga je van balen . Oeps, nu ga ik alle nederlanders op mijn dak krijgen..... maar ik heb een groot dak .
          Dat er zijn deze foto leuk vinden.... daarom dat ik er ook bijplaatste dat er misschien wel liefhebbers voor zijn.
          Groetjes
          Idd. doe ik nooit van m'n leven meer...
          Ik baal er nog steeds van, na een maand..=(

Ach, ja, ik ga me nu ook maar inhouden over de NL'ers...
          ...

Comment

Ik vind het echt een hele mooie foto, behalve de kleuren en daarom heb ik hem eens in het ZW/W gezet en dan wat donkerder gemaakt zodat de foto niet te grijs wordt en dan vind ik hem helemaal top.
            Het is in ieder geval een origineel idee dat ik zeker ga onthouden.
            Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
            www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Working...
            X