Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Welkom op het forum.
Sien heeft het hier juist verwoord. Voor een eerste is ie goed scherp en de kleuren mogen er ook zijn. Maar er staat nogal veel op de foto. Wil je dergelijke foto toch behouden en je kent iets van fotobewerking, dan zou ik alvast het takje in de rechter bovenhoek en het takje dat links uit het kader komt kruipen, wegclonen.
Op naar andere en betere.
Groetjes
ik vind de kleuren en scherpte wel knap maar de compo wat rommelig.
Sluit ik me ook bij aan. Maar voor een eerste foto is dit zeker een goede binnenkomer. Volhouden en veel oefenen. Ik moet zelf ook nog heeeeeel veeeeeel leren.
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Gebruikelijk is om zo'n update bij te plaatsen in de eerste post door de knop 'Aanpassen' te gebruiken.
Doorgaan met oefenen: ik zie nog veel bewerkingssporen in de update. Wel leuk opgelost.
Comment