Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Met wat na-verscherping wordt-ie toch wel iets pittiger. De 'meeters' komen voor mij
overigens onvoldoende 'los' van de waterige achtergrond. Goed gebruik van het lijnenspel
(alhoewel dat nog iets preciezer kan).
Ik kan niet altijd je exifs zien (waarin ook het tijdstip van opname staat), maar ik vermoed dat de meeste van je beelden worden gemaakt op de minst gunstige tijdstippen van de dag. Dikwijls harde contrasten en schaduwen door felle zonlicht.
Maak eens enkele foto's op dezelfde plaats maar op een ander tijdstip.
Probeer maar eens.
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Ik kan niet altijd je exifs zien (waarin ook het tijdstip van opname staat), maar ik vermoed dat de meeste van je beelden worden gemaakt op de minst gunstige tijdstippen van de dag. Dikwijls harde contrasten en schaduwen door felle zonlicht.
Maak eens enkele foto's op dezelfde plaats maar op een ander tijdstip.
Probeer maar eens.
Ik ga akkoord met de vorige comments!
toch moet ik er bij voegen dat de boot links onder te veel is uitgebrand,zou de volgende keer proberen om die er niet op te hebben
Ik ga akkoord met de vorige comments!
toch moet ik er bij voegen dat de boot links onder te veel is uitgebrand,zou de volgende keer proberen om die er niet op te hebben
Groetjes
Sebastien
Ga hier in mee.
PS Exifs zitten er wel degelijk in deze keer Sien .
Groetjes
Hoe huhhh, wat huhhh, wanneer huhhh...... er was toch Cheeta die schreef dat er geen exifs achter de foto zaten .
Tenzij ik je 'huhhh' verkeerd begrijp.... een paar lettertjes meer kunnen soms wonderen verrichten. Maar ja die toetsjes zijn klein, die vingertjes misschien wat dik, je moet ook zo hard duwen.....misschien vraag ik wel teveel .
Groetjes
Comment