Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

No time to work!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • No time to work!



    (gecroped+recht gezet)


    update iets langer

    Update


    (recht gezet en boei weggewerkt met photoshop)
    Wat denken jullie?
    Last edited by Corte; 23 augustus 2011, 22:11.

  • #2
    Re: No time to work!

    Ik vind de crap zeker iets hebben, enkel zou ik hem wat langer laten
    Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

    Comment


    • #3
      Re: No time to work!

      Geef mij maar de originele

      Comment


      • #4
        Re: No time to work!

        Geef mij de panorama! Is altijd mooi formaat (ook omdat het anders is en opvalt uiteraard), en als je dan zo'n geslaagde foto hebt is dat heel leuk lijkt mij!

        Comment


        • #5
          Re: No time to work!

          Hierop moet ik reageren! Dit is een foto van in Oostende hé ?
          Ik ben in de week eens in Oostende geweest en heb dit gezien! Spijtig genoeg was er zoveeel volk!
          Ik vind de 2de net iets beter als je laatste, zo staat de kraan niet te veel in het midden.


          Grts
          Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
          https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

          Comment


          • #6
            Re: No time to work!

            tweede is geslaagd
            3de hmmmz nizt voor mij
            Alex Angellis - Nikon D7000 - AF Nikkor 80-200mm 1:2.8D-ED - AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G - Tamron AF 17-50mm 1:2.8 IF XR DiII - AF-S Micro NIKKOR 85mm 1:3.5/G ED
            www.alex-angellis.com

            Comment


            • #7
              Re: No time to work!

              Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
              Hierop moet ik reageren! Dit is een foto van in Oostende hé ?
              Ik ben in de week eens in Oostende geweest en heb dit gezien! Spijtig genoeg was er zoveeel volk!
              Ik vind de 2de net iets beter als je laatste, zo staat de kraan niet te veel in het midden.


              Grts
              Hallo was inderdaad in Oostende. Ook bij mij was er veel volk wat mij toch enige beperkingen gaf. Alvast bedankt voor jullie reacties

              Comment


              • #8
                Re: No time to work!

                Oorspronkelijk geplaatst door cwe Bekijk bericht
                Geef mij maar de originele
                Me to.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: No time to work!

                  Ik ga niet alle vorige commentaren lezen, maar ik zie drie foto's en vind de originele (maar met rechtgezette horizon dan) de beste.
                  Groetjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: No time to work!

                    De eerste voor mij zeker de mooiste. Idd alleen effe rechtzetten.
                    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: No time to work!

                      Wat denken jullie van de laatste update?

                      Comment


                      • #12
                        Re: No time to work!

                        De foto's hebben achtereenvolgens een grootte van 40, 80, 20 en 140 Kb. Dat is erg weinig
                        om iets goed te laten zien. Bij 1 en 3 kan je de pixels zo'n beetje tellen.

                        In het algemeen is mijn kritiek dat de zon wel heel erg uitgebrand is.
                        Van waardering geniet ik.
                        Van kritiek leer ik.

                        Comment


                        • #13
                          Re: No time to work!

                          Ik gebruik http://tinypic.com/ om mijn foto's op het forum te plaatsen. Misschien iets anders gebruiken?

                          Comment


                          • #14
                            Re: No time to work!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Corte Bekijk bericht
                            Ik gebruik http://tinypic.com/ om mijn foto's op het forum te plaatsen. Misschien iets anders gebruiken?
                            Misschien, of TP beter dresseren.

                            Ik begin de indruk te krijgen dat de beste manier is om de foto's vooraf geheel op maat te
                            maken (pixels, verscherping en bestandgrootte) en daarna pas uploaden naar de
                            plaatjesparkeerplaats. En dan nog heel goed blijven opletten.
                            Van waardering geniet ik.
                            Van kritiek leer ik.

                            Comment


                            • #15
                              Re: No time to work!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Corte Bekijk bericht
                              Ik gebruik http://tinypic.com/ om mijn foto's op het forum te plaatsen. Misschien iets anders gebruiken?
                              Ik heb nog nooit iets anders als Tinypic gebruikt om foto's naar hier up te loaden. Ik maak ze wel kant en klaar (ook de verkleining) in PS, sla ze op in één of andere map en dan via Tinypic naar hier, en heb nog nooit vermindering van scherpte of kleur gemerkt.
                              Als de originele scherp en goed van kleur is tenminste .
                              Groetjes

                              Comment

                              Working...
                              X