Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ziet er goed uit! Ik heb al een aantal keer vuurwerk gefotografeerd, en moet zeggen mij is het de laatste keer heel goed gelukt! Wat ik hier op aanmerk is dat de vuurwerk lijnen beetje "bewogen" zijn ? Statief gebruikt? Een tip is ook een afstandbediening, voor geen beweging te krijgen.
Ook mooi gedaan, maar had vrijdag ook hetzelfde probleem als jij, de rook en dat er zoveel tegelijk werd afgeschoten dat het onmogelijk was in iets afzonderlijk in beeld te brengen.
Maar dat terzijde, heel mooi in beeld gebracht
Ziet er goed uit! Ik heb al een aantal keer vuurwerk gefotografeerd, en moet zeggen mij is het de laatste keer heel goed gelukt! Wat ik hier op aanmerk is dat de vuurwerk lijnen beetje "bewogen" zijn ? Statief gebruikt? Een tip is ook een afstandbediening, voor geen beweging te krijgen.
Leuk om te horen!, Mss al een fotootje online?
Ik wil die wel eens bekijken
BTW: jap, allle vuurwerk was gefotografeerd vanaf statief
Maar ik zou inderdaad ook nog eens een afstandsbediening moeten aanschaffen
Men vader stond naast me en die had dit wel
@Stephanus: Idd, bijna op al mijn foto's is er wel enige vorm van rook te bespeuren..
Aan alle anderen, ook bedankt voor de commentaren!
Leuk om te horen!, Mss al een fotootje online?
Ik wil die wel eens bekijken
BTW: jap, allle vuurwerk was gefotografeerd vanaf statief
Maar ik zou inderdaad ook nog eens een afstandsbediening moeten aanschaffen
Men vader stond naast me en die had dit wel
@Stephanus: Idd, bijna op al mijn foto's is er wel enige vorm van rook te bespeuren..
Aan alle anderen, ook bedankt voor de commentaren!
Dit is een knappe. Vooral een mooie compo. Rook stoort me niet echt, een vuurwerk zonder rook heb ik nog nooit gezien, dus als het al eens op een foto voorkomt, het hoort er gewoon bij.
Groetjes
Comment