Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Weet ik niet zo hoor. Meer een geval van vertekening van het verticale perspectief.
De titel strijd met de onscherpte op het kasteel.
Denk je dat het beter was geweest moest het kasteel ook scherp zijn?
Ik had zo wat zitten prutsen en vond het wel leuk met het kasteel zo onscherp op de achtergrond ^^
Qua titel heb je eigenlijk wel gelijk, maar ik krijg hem niet veranderd?
Weet ik niet zo hoor. Meer een geval van vertekening van het verticale perspectief.
De titel strijd met de onscherpte op het kasteel.
Mijn eerste gedachte was hij heeft een helling naar rechts.. Ik denk dat ik zowel de bloem als het kasteel beide scherp had willen zien. Nu vind ik de bloemen er mooier opstaan
Jullie hebben gelijk qua feedback dat jullie geven ^^
Als ik het achteraf bekijk had ik het kasteel ook scherp gezet en de foto iets meer naar links genomen hebben.
Jammer dat ik het achteraf op de pc maar gezien had ^^
Mijn eerste gedachte was hij heeft een helling naar rechts.. Ik denk dat ik zowel de bloem als het kasteel beide scherp had willen zien. Nu vind ik de bloemen er mooier opstaan
Als je zorgvuldig kijkt, zie je dat aan de linkerkant alles naar rechts helt en aan de
rechterkant andersom.
Bedankt voor de leerzame commentaren ^^
Wat ik eruit geleerd heb is:
1) een betere titel kiezen
2) Zorgen dat de foto's rechtstaan
3) Zorgen dat het kasteel ook scherp staat
Persoonlijk vind ik het geen fantastische foto, maar ik vind van mezelf
dat het toch al een 'goed' begin is
Titel had hier inderdaad Agapanthus moeten zijn , het kasteel wordt letterlijk en figuurlijk naar de achtergrond verwezen door de onscherpte.
Bloemen zijn alvast heel mooi scherp.
Groetjes
Comment