Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonnebloem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zonnebloem

Ik heb geprobeerd 1 bloem op de voorgrond te zetten, maar toch de andere een diagonaal te laten vormen doorheen de foto.
    Graag jullie mening, alvast bedankt!

Re: Zonnebloem

De compositie is zeker niet slecht maar in de achtergond is er voor mij een beetje te veel licht meer technische uitleg is niet aan mij besteed, misschien gaan anderen u daarbij helpen, vooral veel oefenen
    Renée

Comment

Ik volg hier, de compo vind ik wel goed, maar die witte lucht is minder (en ook die 2 draden rechtsboven).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cwe Bekijk bericht
        Ik volg hier, de compo vind ik wel goed, maar die witte lucht is minder (en ook die 2 draden rechtsboven).
        Dit is ook mijn mening

Grtjs
        Luc
        Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

ik volg, ging de foto stuk eraf rechts, en ook iets van boven, dan had je meteen
          een stuk minder van de lucht, de mooie bloem vooraan die er trouwens scherp
          opstaat ging meeteen opvallen, BTW ze zien er fris uit voor de tijd van het jaar.
          Nikon D90

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bruce61 Bekijk bericht
            ik volg, ging de foto stuk eraf rechts, en ook iets van boven, dan had je meteen
            een stuk minder van de lucht, de mooie bloem vooraan die er trouwens scherp
            opstaat ging meeteen opvallen, BTW ze zien er fris uit voor de tijd van het jaar.
            volgens mij is het er eentje van vorige maand
            mooie kleuren
            ik zou ook de kabels rechtsboven laten verdwijnen

Comment

Bedankt allemaal voor jullie reacties!
              Deze stel ik op prijs!

Groetjes
              Yannick

Comment

Working...
              X