Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Bij deze wat foto's door mij gemaakt, ik ben erg benieuwd naar jullie mening! Ik post maar drie foto's, ik kan wel meer neerzetten maar dat heeft in mijn ogen geen meerwaarde.
Leuk idee en goed begin
Persoonlijk vind ik het zwarte kader wat misstaan, te donker en te zwaar. Er zijn hier voor en tegenstanders van kadertjes.
De compo vind ik wel meevallen.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Bij deze wat foto's door mij gemaakt, ik ben erg benieuwd naar jullie mening! Ik post maar drie foto's, ik kan wel meer neerzetten maar dat heeft in mijn ogen geen meerwaarde.
Meer is niet toegelaten, maximum 3 foto's per topic en 1 topic per dag.
Zeker geen slechte poging wat je foto's betreft.
Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy https://500px.com/marnix_photography
Bij de eerste en de derde vind ik 't spijtig dat het rechteroog niet iets meer zichtbaar is. Bij de tweede liefst iets meer licht in 't linker oog. Maar drie leuke beelden
Dankje voor de reacties, Ik onthou het van het aantal per dag
Dus jullie zouden voor helemaal geen rand gaan, en proberen meer en face (hele gezicht) op de foto te krijgen inplaats een deel?
Over de grote, wist ik veel, ik up load ze via photobucket en verklein ze altijd (bewaar het orgineel ook altijd) zodat ze sneller uploaden. Dus als je daar tips voor hebt, zeg t gerust.
... Over de grootte, wist ik veel, ik up load ze via photobucket en verklein ze altijd (bewaar het orgineel ook altijd) zodat ze sneller uploaden. Dus als je daar tips voor hebt, zeg t gerust.
Haastige spoed is zelden goed.
Ook de slak kwam in de ark van Noach.
Snelheid gaat ten koste van de eindkwaliteit.
Haastige spoed is zelden goed.
Ook de slak kwam in de ark van Noach.
Snelheid gaat ten koste van de eindkwaliteit.
Klopt Ik geef je ook geen ongelijk, het is zo dat ik vaak de leukste foto's upload ook voor op een ander forum (cavia's) waar ik zit, daar maakt de grote niet uit maar ik zal het hier voortaan niet doen
Die caviafokkers kom je toch ook overal tegen! (Cs De Lieverdjes)
ik zag het direct aan je foto's dat je deze op grote hebt voor het ncf, is inderdaad moeilijk te beoordelen.
Als beginner kan ik je verder ook geen tips geven. Kreeg zelf al de raad om met je diagframa naar F8 te gaan bij het fotograferen van de caafs. Heb het enkele keren geprobeerd en het is inderdaad veel beter.
't zijn 3 leuke foto's. Bij de 1ste stoort het ontbreken van het rechteroog me ook wel. Ik heb de indruk dat het beestje maar 1 oog heeft. Maar bij de 3de stoort het me niet omdat deze meer een profiel is.
Wat leuk hier ook al een cavia fokker Dankje voor de tips! F8 zou ik graag proberen maar mijn camera maakt het onmogelijk... vandaar dat ik een nieuwe wil kopen. Olympus is veel beperkter in zijn doen...
Comment