Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsopgang aan de kust

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zonsopgang aan de kust

Na vorige week mijn camera voor de eerste keer te testen ben ik er vanmorgen vroeg uitgekomen om hem een tweede keer te gaan uit testen. Om 4uur naar de zee vertrokken en dit is het resultaat.

Aanpassing

Persoonlijk vind ik de eerste het mooiste uit komen.
    Die met de zon was het spijtig dat de gebouwen niet scherper konden, er hing nogal wat mist de hele ochtend rond de gebouwen in de verte.

AANGEPAST : eerste foto gecorrigeerd
    Last edited by Peter85; 20 augustus 2011, 13:19.

Re: Zonsopgang aan de kust

Oorspronkelijk geplaatst door Peter85 Bekijk bericht
    .............

Persoonlijk vind ik de eerste het mooiste uit komen.
    dat ben ik met je eens.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind de tweede toch ook iets moois hebben

Comment

Laat ik de derde nou het mooiste vinden (ook al zie je de gebouwen niet goed meer)

Comment

Voor mij ook de eerste maar wel rechtzetten, is wel erg scheef.
          Water loopt naar links, ze gaan natte voeten krijgen in Engeland .
          Tweede vind ik minder, weinig kleur en torenkraan (kan missch. ook weggecloond worden) die zo opvalt
          Bij de derde die vlek wegpoetsen.
          Groetjes

Comment

Bedankt voor de reacties, wat ik heel komiek vind is dat er zoveel dingen zijn waar ik niet bij stil sta en me gewoon niet op vielen en nu je het zegt denk ik van huh? Die zwarte vlek zit dus op al mijn laatste foto's zie ik dus net, wss vuiltje op de lens. Dat de eerste foto schuin staat viel me ook niet op en nu je het zegt kan ik er niet meer naast kijken

Weer enkele tips voor in de toekomst te verbeteren.

Comment

Voila ik heb de derde foto (in mijn ogen de minste) verwijderd en in de plek een aanpassing van de eerste foto gezet, om de forumregels van max. 3 per dag te respecteren. Of dat een aanpassing posten in je topic mocht dat wist ik niet, zo ja dan post ik men derde wel terug.

Ik heb hem rechtgezet en iets verscherpt. Is er nog iets dat ik over het hoofd heb gezien? Het ziet er al veel beter uit nu hij recht staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter85 Bekijk bericht
                Voila ik heb de derde foto (in mijn ogen de minste) verwijderd en in de plek een aanpassing van de eerste foto gezet, om de forumregels van max. 3 per dag te respecteren. Of dat een aanpassing posten in je topic mocht dat wist ik niet, zo ja dan post ik men derde wel terug.

Ik heb hem rechtgezet en iets verscherpt. Is er nog iets dat ik over het hoofd heb gezien? Het ziet er al veel beter uit nu hij recht staat.
                Aanpassingen mogen naast je 3 foto's, anders kan niemand meer je 3e foto zien en er wat over zeggen. en het mooist is de foto van je aanpassing onder de betreffende foto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RIEK Bekijk bericht
                  Aanpassingen mogen naast je 3 foto's, anders kan niemand meer je 3e foto zien en er wat over zeggen. en het mooist is de foto van je aanpassing onder de betreffende foto.
                  Oke bedankt, bij deze in orde gebracht.

Comment

Voor mij nummer 1

Groetjes
                    Herman
                    Groetjes, Herman.
                    Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

Comment

Ik heb een vraag, als ik de foto recht zet met het programma van nikon zelf dan viel me op dat de foto van +5mb naa 1.4mb gaat voor dezelfde grootte .

Stel je wilt foto's laten afdrukken op groot formaat, is dit dan zichtbaar slechter? Want wrom wordt het zoveel kleiner ? Dit moet ergens in zitten toch?

Comment

Working...
                      X