Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1ste poging concert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1ste poging concert

    Al eventjes geleden, maar toch even weten wat ik hier nog verbeteren kan.
    De meeste foto's heb ik genomen met tips die ik hier van het forum gehaald heb.
    Dit was op het Sint-Henricus te Torhout enkele maanden terug.

    de handtekening stoort inderdaad, maar deze is al in de vuilbak gevlogen ook.







    grtz
    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

  • #2
    Re: 1ste poging concert

    Zag eerst geen foto's, was blijkbaar een probleem met BD.
    Ken niet zo veel van concertfotografie, maar volgens mijn mening missen ze alle drie wat scherpte ?
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: 1ste poging concert

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Zag eerst geen foto's, was blijkbaar een probleem met BD.
      Ken niet zo veel van concertfotografie, maar volgens mijn mening missen ze alle drie wat scherpte ?
      Groetjes
      Dat was ook mijn eerste gedachte. van deze 3 vind ik de eerste het mooiste qua compositie en heb het minst met de tweede (mis de uitdrukking op gezicht denk ik)

      Comment


      • #4
        Re: 1ste poging concert

        ze missen idd scherpte
        mss bijwerken met het systeem dat Plaatwerker hier 'promoot'. Dit werkt blijkbaar heel erg goed. (moet ik zelf nog uitproberen)

        1. zegt me eigenlijk nix
        2. vind ik een héél leuke. Mooie compo, leuk met die strepen van de tent en de micro in dezelfde richting, haar bas er loodrecht op
        Jammer dat haar voet er niet volledig opstaat
        3. zegt me eigenlijk ook niet zo erg veel.
        Ook mss erop letten om die gitaar in het vervolg er volledig op te zetten.

        Maar doe maar verder: al doende leert men
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #5
          Re: 1ste poging concert

          Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
          ze missen idd scherpte
          mss bijwerken met het systeem dat Plaatwerker hier 'promoot'. Dit werkt blijkbaar heel erg goed. (moet ik zelf nog uitproberen)

          1. zegt me eigenlijk nix
          2. vind ik een héél leuke. Mooie compo, leuk met die strepen van de tent en de micro in dezelfde richting, haar bas er loodrecht op
          Jammer dat haar voet er niet volledig opstaat
          3. zegt me eigenlijk ook niet zo erg veel.
          Ook mss erop letten om die gitaar in het vervolg er volledig op te zetten.

          Maar doe maar verder: al doende leert men
          Hier volg ik : foto 2 is de beste, maar had liever haar linkerhand (rechts op de foto) scherper gezien.

          Maar het is niet altijd even makkelijk om op een concert sublieme foto's te nemen hé.
          Fotografie is leren kijken.
          http://johanluyckx.weebly.com

          Comment


          • #6
            Re: 1ste poging concert

            Bedankt voor de commentaren, het was inderdaad niet gemakkelijk om prachtige foto's te nemen op dat concert.
            Ook zal ik vooral de compo beter moeten bepalen, want de persoon op foto twee is een man en geen vrouw. Dit was geloof ik de coverband van ac/dc
            "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

            Comment


            • #7
              Re: 1ste poging concert

              Foto's missen inderdaad wat scherpte .
              Het is ook een heel moeilijk onderwerp met snel wisselende belichting en snel bewegende artiesten .
              Toch mooi geprobeerd
              Groetjes
              Luc
              Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

              Comment

              Working...
              X