Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zou het kunnen dat je de tumbnail link geplaatst hebt? Ik zou voor volle foto gaan en voor de volle 500 kb gaan. Zou hem precies nog iets meer croppen aan de rechterkant, bloemetjes zijn scherp maar spijtig idd van de scherpte op bijtje.
Groetjes Anneke
Photography made me see my surrounding with different eyes !
Zou het kunnen dat je de tumbnail link geplaatst hebt? Ik zou voor volle foto gaan en voor de volle 500 kb gaan. Zou hem precies nog iets meer croppen aan de rechterkant, bloemetjes zijn scherp maar spijtig idd van de scherpte op bijtje.
Bedankt voor uw antwoord.
Als je hem cropt aan de rechterkant, zal de linker kant dan geen te grote leegte worden?
Als je er een centimeterke ofzo af doet komt hij meer op de 1/3 lijn langs rechts te staan nu staat je onderwerp tussen het midden en die lijn in. Denk dat dat je foto net iets ten goede gaat uitkomen.
Altijd proberen waard natuurlijk kan je altijd nog zien of het idd iets beter wordt of niet.
Groetjes Anneke
Photography made me see my surrounding with different eyes !
Foto bijgesneden en is idd een heel ander zicht, wat niet veranderd dat de bloem nog altijd scherp is en het bijtje nie
k Zal maar een andere proberen te schieten. Iemand een idee hoe het mogelijk zou zijn om scherp te kunnen stellen op iets dat zo vlug rondvliegt?
Comment