Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bloemetje en bij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bloemetje en bij

Uploaded with ImageShack.us

graag jullie mening, k had liever die bij scherp gehad maar die zijn zo vlug hé
    Last edited by wulftje; 20 augustus 2011, 23:57.

Re: bloemetje en bij

Zou het kunnen dat je de tumbnail link geplaatst hebt? Ik zou voor volle foto gaan en voor de volle 500 kb gaan. Zou hem precies nog iets meer croppen aan de rechterkant, bloemetjes zijn scherp maar spijtig idd van de scherpte op bijtje.
    Groetjes Anneke

Photography made me see my surrounding with different eyes !

Comment

Op dit postzegelformaat kan je beoordeling maken de foto mag 900px max groot zijjn aan de langste zijde dus daar zeker gebruik van maken
      Renée

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jukka_An Bekijk bericht
        Zou het kunnen dat je de tumbnail link geplaatst hebt? Ik zou voor volle foto gaan en voor de volle 500 kb gaan. Zou hem precies nog iets meer croppen aan de rechterkant, bloemetjes zijn scherp maar spijtig idd van de scherpte op bijtje.
        Bedankt voor uw antwoord.
        Als je hem cropt aan de rechterkant, zal de linker kant dan geen te grote leegte worden?

Comment

Als je er een centimeterke ofzo af doet komt hij meer op de 1/3 lijn langs rechts te staan nu staat je onderwerp tussen het midden en die lijn in. Denk dat dat je foto net iets ten goede gaat uitkomen.
          Altijd proberen waard natuurlijk kan je altijd nog zien of het idd iets beter wordt of niet.
          Groetjes Anneke

Photography made me see my surrounding with different eyes !

Comment

voor mij terug opnieuw en de scherpte leggen op het beestje
            mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Time: 200ste.
              F4.5.
              op 180mm.
              moeilijk de boel dan scherp te krijgen hoor, zeker met zo,n snel vliegend beestje.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Uploaded with ImageShack.us

Foto bijgesneden en is idd een heel ander zicht, wat niet veranderd dat de bloem nog altijd scherp is en het bijtje nie
                k Zal maar een andere proberen te schieten. Iemand een idee hoe het mogelijk zou zijn om scherp te kunnen stellen op iets dat zo vlug rondvliegt?

Comment

Working...
                X