Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Redder in nood

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Redder in nood

Beetje te veel wind voor deze jobstudent

Groeten,
    Sidney.

EXIF:

ISO 200
    Belichting 1/500 sec.
    Diafragma 11.0
    Focuslengte 270mm

Dit sfeerbeeld wou ik nog even meegeven:

Last edited by burgie1976; 18 augustus 2011, 23:33.
    Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2
    Sigma 150mm F2.8 EX DG Macro APO HSM Nikon-D AF
    [ What I cannot create, I do not understand [R.P. Feynman] ]

Re: Redder in nood

De eerste vind ik best wel leuk , de eenzame redder op zoek naar zijn badgasten.
    Bij de tweede stoort dt groene ding voor mij teveel, had de foto liever zonder gezien.
    Hoe is Denemarken je bevallen als vakantieland?

grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
      De eerste vind ik best wel leuk , de eenzame redder op zoek naar zijn badgasten.
      Bij de tweede stoort dt groene ding voor mij teveel, had de foto liever zonder gezien.
      Hoe is Denemarken je bevallen als vakantieland?

grtjs
      Naar mijn mening, ligt Denemarken wat verder en hoger. De Westkust en meer bepaald Nieuwpoort zal al ver genoeg zijn. Of 'k moet me erg miszien.

Inderdaad spijtig van de kiosk rechts in beeld, maar ze is wel te groot en te log om eventjes te verplaatsen niet?
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Beste BD-collega's

Deze foto's zijn idd in Nieuwpoort getrokken

Alhoewel ik eens graag naar Denemarken zou willen gaan om foto's te nemen

Bedankt voor jullie reacties. En idd, die kiosk weegt een ton

Groetjes,
        Sidney.
        Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
          Naar mijn mening, ligt Denemarken wat verder en hoger. De Westkust en meer bepaald Nieuwpoort zal al ver genoeg zijn. Of 'k moet me erg miszien.

Inderdaad spijtig van de kiosk rechts in beeld, maar ze is wel te groot en te log om eventjes te verplaatsen niet?
          Als je er nog nooit geweest bent kan je de plek ook niet herkennen natuurlijk, ik basseerde mij louter op de vlaggen van foto 2.

Wat betreft de kiosk, je kan ze niet oppakken nee maar je kan wel een ander camerastandpunt innemen natuurlijk .

grtjs
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Beste Edje,

Veranderen van camerastandpunt was niet mogelijk. Ik heb deze foto genomen vanop het balkon van het appartement. En anders had ik deze vanop de gelijksvloers moeten nemen, maar dan stonden de duinen in de weg en zouden de vlaggen er niet opstaan.

Zo is het altijd met fotografie: keuzes maken

Groetjes,
            Sidney.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door burgie1976 Bekijk bericht
              Beste Edje,

Veranderen van camerastandpunt was niet mogelijk. Ik heb deze foto genomen vanop het balkon van het appartement. En anders had ik deze vanop de gelijksvloers moeten nemen, maar dan stonden de duinen in de weg en zouden de vlaggen er niet opstaan.

Zo is het altijd met fotografie: keuzes maken

Groetjes,
              Sidney.
              Even bij de buren aankloppen hé , grapje, je hebt het inderdaad niet altijd voor het kiezen natuurlijk.

Grtjs

Comment

Das just!

PS: de buren waren niet thuis. En met een Nikon D5000 met 270mm lens over de balkon kruipen ruikt naar Paparazzi

Groetjes,
                Sidney.

Comment

Working...
                X