Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
nou geslaagd hoor, vind de bewerking veel mooier dan het origineel.
grt,bouk.
Ja vind de bewerkte eerlijk gezegd ook veel mooier, zou de originele normaal nooit op bd hebben gezet, maar nu wel om te laten tonen van welke foto ik ben begonnen.
1ºtegen de klok in kantelen, een beetje high pass-naverscherping en een -nagenoeg-
vierkante crop op het wegbegin. Dat zou't voor mij afmaken. Ja, de bewerking heeft het.
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmansBekijk bericht
knappe bewerking, mijn voorkeur gaat dan ook hier naartoe. spijtig dat je nie meer weet wat je allemaal gedaan hebt, maar toch mooi resultaat.
Mvg john
Ja ik weet dat het is was met een zwart-wit instelling in Lightroom, maar wat juist weet ik niet meer, ik heb zoveel geprobeerd. Kunt u dat in Lightroom niet opvragen?
Bedankt voor uw reactie
1ºtegen de klok in kantelen, een beetje high pass-naverscherping en een -nagenoeg-
vierkante crop op het wegbegin. Dat zou't voor mij afmaken. Ja, de bewerking heeft het.
Wat bedoelt u met een nagenoeg vierkante krop op het webbegin?
Jazeker ... Lightroom houdt alle bewerkingen bij. Even Historie zoeken en bekijken en voila ...
Mooie bewerking trouwens
Niks tegen handtekeningen maar ietsje kleiner zou imho wel beter zijn
ah bedankt voor de reactie, zal er in het vervolg op letten
En ja ik ben nu op vakantie & heb die originele foto niet meer bij die ik heb bewerkt in Lightroom, hij staat op mijn andere pc dus kan ik het nu niet bekijken. ^^
Comment