Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mirror of innocence

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mirror of innocence

    Vandaag na lange tijd kijken eindelijk mijn stoute schoenen aangetrokken. Hier is mijn eerste foto.
    Ik ben echt verliefd op de ogen van mijn hond. Niet zo vlak als velen, met verschillende kleuren en vlekjes. Na veel pogingen om haar lang genoeg naar hetzelfde punt te laten kijken (en liefst met de ogen mooi open) is dit het resultaat:

    [IMG][/IMG]

    Tips en opbouwende kritiek zeer welkom!

    Alvast bedankt voor het kijken en de comments!

  • #2
    Re: Mirror of innocence

    vind de uitsnede niet zo geslaagd.
    ook ligt volgens mij de scherpte net naast het oog.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Mirror of innocence

      Ik heb in ieder geval al wel begrepen dat het absoluut niet makkelijk is geweest van deze foto te maken (aangezien honden echt NOOIT stilstaan als dat moet , daar loop ik ook constant op te vloeken ), dus alvast chapeau dat het gelukt is

      Ik vind het altijd leuk als je in een oog een reflectie kan zien, (al dan niet met de fotograaf mee op) hier zie ik volgens mij een landschap (kan dat kloppen? )...
      Qua compositie zou ik eens een andere uitsnede proberen zodat het oog direct "in het oog springt", moeilijk te zeggen, maar misschien het oog ietsje meer omhoog zodat je meer snuit hebt en minder oor? En je net iets meer een portretstand krijgt ipv landschap?

      Tzijn maar ideetjes,ik vind zoiets moeilijk te zien als ik er zelf niet aan kan prutsen.
      Ik zou voorstellen van eens een andere uitsnede te proberen.

      R0b!n
      Last edited by R0b!n; 18 augustus 2011, 12:35.
      R0b!n
      PORTFOLIO

      Comment


      • #4
        Re: Mirror of innocence

        vin het niet slecht, verre van,
        maar inderdaad eens een andere compo uitproberen
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment

        Working...
        X