Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
gevonden !
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: gevonden !
Wow, dat is een schilderachtige lucht!oefenen = leren
Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.
-
Prachtige lucht, mooi blauw, nu nog een interessanter silhouet op de voorgrond en alles komt goed :-).
En te weinig mm... ik kreeg de vraag van mijn zoontje waarom ik insecten fotografeer ipv vogeltjes... te weinig mm dus om het goed te doen. (zoontje: koop dat dan he, tot hij hoorde wat zo iets kost...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk berichtPrachtige lucht, mooi blauw, nu nog een interessanter silhouet op de voorgrond en alles komt goed :-).
En te weinig mm... ik kreeg de vraag van mijn zoontje waarom ik insecten fotografeer ipv vogeltjes... te weinig mm dus om het goed te doen. (zoontje: koop dat dan he, tot hij hoorde wat zo iets kost...)
groetjes
renske
Comment
-
-
merci iedereen
Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk berichtPrachtige lucht, mooi blauw, nu nog een interessanter silhouet op de voorgrond en alles komt goed :-).
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtmerci iedereen
tja, da was al wat daar was, ik was te voet en wou het moment niet missen (zoals enkele dagen voordien op de terugweg naar huis, prachtige rode lucht. Tegen de tijd dat ik de wagen aan de kant gezet heb (duurde enkele seconden...): mooie rode gloed bijna weg.
Comment
-
Comment