Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hier ziet men dat het niet vrijmaken van de voorgrond bijdraagt aan de sfeer van de
foto. Bloempje keurig op één van de sterke 1/3-punten.
Bij langer kijken gaat het onderste 1/3 deel toch wat irriteren omdat daarin onvoldoende
scherpe zaken zijn te zien. Het zou er af kunnen zonder schade aan de presentatie.
Persoonlijk zou ik voor een portret-crop gaan waarbij dat het steeltje op 1/3 van rechts en 1/3 van onderen begint. Ook de dauwdruppels oplichten en je hebt een pracht van een plaat!
Persoonlijk zou ik voor een portret-crop gaan waarbij dat het steeltje op 1/3 van rechts en 1/3 van onderen begint. Ook de dauwdruppels oplichten en je hebt een pracht van een plaat!
Ik heb je advies wat gevolgd + nog een beetje andere aanpassing(volgens mij beter)
Bedankt
Mvg,
Eddy
Comment