Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Velleron
Collapse
X
-
-
Re: Velleron
Profs zullen hem verder moeten beoordelen maar ookal is het verlaten er hangt een mooie sfeer...alsof er eerder mensen met een lekker glaasje zaten te genietenGroetjes Anneke
Photography made me see my surrounding with different eyes !
-
héél erg mooie foto
beetje jammer dat de deur-opening-omlijsting er niet volledig opstaat
Comment
-
Knappe foto !
geeft je direct het gevoel van een zwoele zomeravond
Groetjes
Sebastien
Comment
-
De deuromlijsting ging er niet volledig op, ik moest namelijk door een opening fotograferen en de 12 mm was niet breed genoeg.
Allen bedankt om te reageren.Mvg, Tin_tin
Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door digifot Bekijk berichtKnappe foto !
geeft je direct het gevoel van een zwoele zomeravond
Groetjes
Sebastienmvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
Ik begrijp niet dat daar geen volk zit.
Zeer mooi, sfeervol.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtIk begrijp niet dat daar geen volk zit.
Zeer mooi, sfeervol.
Mvg,
Eddy
Mooi opname!
Comment
-
-
Nice work, belichting en scherpte heel goed onder controle, leuke sfeer . Doorkijkje rechts vind ik top, leuk gevoel van diepte ook in deze foto .
Doet me denken aan de live-uitzendingen van de tour die we 's avonds te zien kregen.
GrtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dabbertjedab Bekijk berichtHeb veel zin om daar te gaan zitten... Mooie foto
heel mooie sfeer en zeer mooi belicht en mooie compo en diepte
groetjes
renske
Comment
Comment