Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

First photo ever

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• First photo ever

Ik heb deze week mijn eerste digitale spiegelreflex aangekocht en ik ben er super blij mee. Ik ben me er al even aan in het verdiepen en 'k heb de afgelopen dagen het net zowat afgezocht achter info en lezen maar.
    Nu het is allemaal niet zo simpel zoals sommige mensen denken. Ik heb vandaag de eerste foto's getrokken, hiervoor trok ik naar Planckendael. IK weet dat het veel veel oefenen zal worden maar ik moet ergens beginnen.
    Ik probeer het dan ook meteen allemaal manueel te doen dus je kan wel geloven dat er heel wat mindere waren. 'k Heb deze dan geselecteerd uit de honderden dat ik getrokken heb.

Re: First photo ever

OK, mooi dier, leuke poging, mooie eerste.
    Persoonlijk vind ik hem net teveel in het midden staan.
    Het is je eerste foto.........maar bewerken doe je al denk ik , misschien teveel verscherpt.
    Maar hij was niet echt scherp getrokken heb ik de indruk.
    Zeker verder gaan, ik heb er zo'n 1000en
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Alvast proficiat met je aankoop

Voor de eerste foto hier, zeker niet slecht !!
      Veel plezier met je nieuwe hobby !

Comment

nette eerste foto hoor.
        maar je hoeft niet volledig manueel te gaan hoor, maak ook gebruik van de voorgeprogrammeerde instellingen van je toestel.
        ook de lens speelt natuurlijk een belangrijke rol.
        veel fotoplezier.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bedankt, 'k had bij nog een foto zowat dezelfde raad gekregen want ik heb idd de neiging voor het dier steeds in het midden te zetten. Volgende keer net anders proberen en ook wat spelen met de voorgestelde programma's.
          'k Kijk al uit naar mijn volgende foto's.

Comment

Working...
          X