Hoe vind je dit? bedankt om te kijken!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zelf zomer maken
Collapse
X
-
-
Re: zelf zomer maken
Vraagje Bommasien, hoe heb je gewerkt met je toestel en op welke manier heb je de sluiter bediend?
grtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk berichtVraagje Bommasien, hoe heb je gewerkt met je toestel en op welke manier heb je de sluiter bediend?
grtjsvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtexifs staan in foto
Statief of pittenzak, sluiter manueel bediend, met draad/afstandsbediening of misschien timerfunctie toegepast?
grtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
Een leuke poging. Ik vermoed dat je iets meer scherptediepte mocht nemen, knoflook staat niet volledig scherp. Anders mss ook iets meer aandacht voor compo: aarde ligt op tafel en op citroen. Dit kon je vermijden.
Grt,
PeMaThere are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
(Ansel Adams)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk berichtDie heb ik en vandaar opnieuw mijn vraag, hoe heb je gewerkt met je toestel en op welke manier heb je de sluiter bediend?
Statief of pittenzak, sluiter manueel bediend, met draad/afstandsbediening of misschien timerfunctie toegepast?
grtjsvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
De scherpte vind ik bij je foto's steeds beter worden! Het beetje aarde erbij vind ik eigenlijk wel leuk...
Comment
-
mooie sfeer : volgens mij ligt er een pijnboompit onder de fles links waardoor de fles scheefstaat ( of was dat de bedoeling ) ;-)Alex Angellis - Nikon D7000 - AF Nikkor 80-200mm 1:2.8D-ED - AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G - Tamron AF 17-50mm 1:2.8 IF XR DiII - AF-S Micro NIKKOR 85mm 1:3.5/G ED
www.alex-angellis.com
Comment
-
je horizon van je fles olie staat schuin
Comment
Comment