Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chateau Monplaisir

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Chateau Monplaisir

Ik slaag er enkel in een link te plaatsen, probeerde nochtans de BD-uitleg te volgen. Wie weet wat ik fout doe?

POGING 2 na de tips, waarvoor dank ! Ik zal zoeken hoe ik mijn tweede post kan wissen Noenkel

Last edited by Kristien77; 12 augustus 2011, 01:11. Reden: Eerste poging foto niet zichtbaar

Re: Chateau Monplaisir

testing testing

Comment

via een 'omwegje' is het me gelukt. 'k heb op je foto op flickr geklikt om de diavoorstelling te starten. rechts klik op de dia en 'view all sizes' gekozen. de medium (640) gekozen. en dan rechts klik daarop: 'afbeelding bekijken'. dan heb je de rechtstreekse link naar de afbeelding. geen idee of het altijd zo moet via flickr, maar er zijn hier ongetwijfeld wel meer gebruikers van deze site die je verder kunnen helpen.

Comment

Bedankt voor de truc! Heb inmiddels via TinyPic geprobeerd (en t is gelukt!) gezien na wat opzoekwerk bleek dat wel meer mensen problemen ondervinden via Flickr.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kristien77 Bekijk bericht
          Bedankt voor de truc! Heb inmiddels via TinyPic geprobeerd (en t is gelukt!) gezien na wat opzoekwerk bleek dat wel meer mensen problemen ondervinden via Flickr.
          en nu mag je die (mooie) foto in je eerste post plaatsen (via knop "aanpassen")
          ik zou links een stuk croppen, tot voorbij het grote blad

en je hebt 2x dezelfde (ongeveer) gepost in 1 minuut
          en da mag niet
          Last edited by noenkelMi; 12 augustus 2011, 00:51.
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
          X