Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De zwart wit omzetting is mooi, maar ik heb een vraag, de tweede foto hebje die buiten de zwart wit omzetting bewerkt door misschien een andere achtergond te plaatsen, het haar van het meisje ziet er precies uit alsoof het slcht geselecteerd is geweest, ik kan verkeerd zijn, maar het ziet er een beetje raar uit.
De eerste is mooi
Renée
Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck RenéeBekijk bericht
De zwart wit omzetting is mooi, maar ik heb een vraag, de tweede foto hebje die buiten de zwart wit omzetting bewerkt door misschien een andere achtergond te plaatsen, het haar van het meisje ziet er precies uit alsoof het slcht geselecteerd is geweest, ik kan verkeerd zijn, maar het ziet er een beetje raar uit.
De eerste is mooi
Renée
De tweede is gewoon omgezet naar zwart-wit, zonder de achtergrond aan te passen. Ongeveer dezelfde handelingen als de eerste.
Twee erg mooie opnames. Tweede iets meer verscherpen en de uitsnijding bovenaan uitproberen tot onder tweede driehoekig uitsteeksel. Zeer mooi modelletje.
Mijn voorkeur gaat ook naar de eerste, en ik zou er nog net ietsje meer "leven", meer dynamiek in durven brengen (highlights, shadows,local contrast). Het is momenteel net een tikkeltje te grijs voor mij.
Comment