Vandaag weer wat tijd om verder te gaan oefenen met camera en lenzen dus half dagje met uitgeleefd in de Vlindertuin Berkenhof.
Had die in verschillende topics hier gezien als locatie en is me erg goed bevallen !
Pareltje op nog geen 30 minuten afstand van thuis ! Bedankt BD'ers voor de tip.
Eerst een bloem met een ietspietsie betere compositie als mijn allereerste foto hier een paar dagen geleden, en dan nog 2 lead-characters
of ?
Re-sharpened en toch al een beetje verschil (sorry dat ik nu nog een extra foto erin kleef)
PS1: Zelf vind ik 2 het mooiste gevolgd door 3 maar daar dan weer spijtig dat de vleugels niet zo scherp zijn als zijn hoofdje.
PS2: Gekke Engelsen zo'n elegant diertje een botervlieg noemen :S
Had die in verschillende topics hier gezien als locatie en is me erg goed bevallen !
Pareltje op nog geen 30 minuten afstand van thuis ! Bedankt BD'ers voor de tip.
Eerst een bloem met een ietspietsie betere compositie als mijn allereerste foto hier een paar dagen geleden, en dan nog 2 lead-characters
of ?
Re-sharpened en toch al een beetje verschil (sorry dat ik nu nog een extra foto erin kleef)
PS1: Zelf vind ik 2 het mooiste gevolgd door 3 maar daar dan weer spijtig dat de vleugels niet zo scherp zijn als zijn hoofdje.
PS2: Gekke Engelsen zo'n elegant diertje een botervlieg noemen :S
Comment