Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste reflexkiekjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste reflexkiekjes

Week voor vertrek een Canon D600 aangekocht met een Tamron 17-50mm lens en dit men eerste kiekjes waar ik al behoorlijk tevreden over ben.
    Het is mijn eerste reflexcamera na jaren met een Canon Ixus gewerkt te hebben.

IMG_0503 by GewoonStijn, on Flickr

Alhambra by GewoonStijn, on Flickr

Re: eerste reflexkiekjes

Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste foto.

Al moet ik zeggen dat je voor je "eerste reflexkiekjes" 2 hele mooie foto's hebt vastgelegd.

Comment

Duidelijk 1
      2 is ook een mooie maar staat een beetje scheef
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

De eerste vind ik wel leuk gevonden, al zou ik de voorgrond wel wat oplichten. Een beetje meer ruimte links en rechts had mi ook beter geweest.
        De 2de heeft een leuke reflectie maar ik had hier ook meer ruimte rond gelaten en ofwel het palmboompje helemaal eraf ofwel er meer van laten zien.

Comment

Bedankt voor de fijne reacties.
          De 1e foto heb ik wat bijgesneden omdat anders de zeteltjes ernaast er ook opstonden en het dan wat te rommelig werd.
          De 2e foto lijkt idd een beetje scheef, maar had hem nochthans rechtgezet. Ik denk dat het zo lijkt doordat ik niet perfect in het midden sta.

Ben zelf ook heel blij met het resultaat en wil me vanaf september wat verder verdiepen door een cursus in avondles te gaan volgen. Vooral voor avond/nachtshots kan ik nog wat advies (en statief) gebruiken.

Comment

Mooie foto's!
            Vooral foto 1 springt eruit... leuke compositie
            -Sony a580, Tamron 17-50mm f2.8, Tamron 70-200mm f2.8, Sony 50mm f1.8

Comment

Working...
            X