Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ja dat vermoede ik al, ben ook maar een amateur, maar ik vind het een beetje storend, alsof er iets mis is gegaan
Ik deel je mening hier, ik zou persoonlijk de foto bovenaan wat croppen zodat de raamstijl eraf valt, het zal je foto beter maken volgens mij.
De compo vind ik wel geslaagd hoe je twee modellen elkaar aankijken
foto2 misschien een beetje verscherpen en ook bovenaan iets croppen.
Foto 3 heb je die ingeflitst ? of is het de weerkaatsing van de zon op de kikker ? er hangt ook een soort van waas op je foto vanwaar die komt weet ik niet
Groeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
foto 1 zou ik ook de balk weghalen, de lucht is daar heel mooi, en het silhouet van de kat die naar het meisje kijkt spreekt me wel aan
foto 2 is mooi scherp, mooie dof, misschien had ik toch graag de vleugels erbij gezien
foto 3 vermoed ik dat het vanachter glas getrokken is, zat die in een terrarium ofzo?
maar wel een mooie pose dat hij zijn hele lichaam laat zien, en niet gewoon 'zit'
mijn voorganger heeft het hier al gezegd
en dan ... zo mooi zwart en dan die knoert van een handtekening
jammer van de vleugels van die (echte) libel
Wat bedoel je met die 'echte' tussen haakjes?
En sorry maar op andere sites worden de afbeeldingen nogal vaak gedownd zonder enige credits te geven ofzo dus...
Wat bedoel je met die 'echte' tussen haakjes?
En sorry maar op andere sites worden de afbeeldingen nogal vaak gedownd zonder enige credits te geven ofzo dus...
om de nadruk te leggen dat het een echte libel is, had eigenlijk beter: échte geschreven
vele mensen zeggen ook libel tegen een waterjuffer
Comment