Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
1- mooie kleuren maar persoonlijk zou ik boven en onder een stuk wegsnijden, onderaan tot bioven die witte vlek die toch een beetje overbelicht is
2- mooi diagonaal met de trap, mag iets meer contrast denk ik
3- bloem iets te centraal en kan nog een beetje scherper ,
Als je per topic 1 foto plaatss heb je meer kans op reactie omdat drie foto's altijd moeilijker beoordelen is, beter ieder dag 1 plaatsen. veel oefenen en je komt er wel
Renée
Te grote contrasten: naast de dichtgelopen zwartheid op de boomstronk een uitgebrande
plek op het water. Naar de vuilbak ermee. Niets mee te doen zo.
Misschien zegt het alleen mij maar iets. Het doet mij denken aan een ingang van de
grotten van Han zoals ik mij herinner uit 1960. Maar een boeiende foto zal het voor de
massa niet zijn.
Mooie bloem die mijns inziens nog wat verscherping zal kunnen verdragen. De
scherptediepte is wat krap waardoor niet alle bloemblaadjes even scherp zijn (maar
misschien was dat ook niet de bedoeling.
Comment