Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik vind deze te donker, licht inflitsen zou een oplossing zijn
Heb beide foto's opgelicht met lightroom, maar meer zou niet mooi meer zijn. Inflitsen heb ik nog niet veel verstand van, nog maar een paar weken bezig in een andere stand dan de programmastanden en autostand, autofocus ook aan het leren, begint al goed te gaan, denk ik toch. Heb een camera met een grote leerfactor gekocht en het is de bedoeling om deze ook optimaal te benutten binnenkort. Ik fotografeer zeer veel bewegende onderwerpen en dan moet je à la seconde reageren. Af en toe reageer ik veel te traag, maar er begint verbetering in te komen.
Gisteren een dagje zee, en een vriendin van me wou ook eens foto's nemen met mijn toestel. Jeeeeeetje wat was zij traag! Onderwerp stond al meer dan 5 seconden stil, ik had alles goed ingesteld, dus moest zij enkel maar kadreren en klikken, en nog lukte het haar niet, tja met dieren en kinderen moet je wel snel zijn, die blijven meestal niet op commando stil staan. Wel grappig.
Gisteren een dagje zee, en een vriendin van me wou ook eens foto's nemen met mijn toestel. Jeeeeeetje wat was zij traag! Onderwerp stond al meer dan 5 seconden stil, ik had alles goed ingesteld, dus moest zij enkel maar kadreren en klikken, en nog lukte het haar niet.........
Kunnen brokken van komen en dan moeten kiezen... niet gemakkelijk
Het zijn twee spontane kleuters en je hebt de spontaniteit mooi vastgelegd in beide beelden. Als ik toch moet kiezen dan de tweede voor mij, "Hans en Grietje trekken het onbekende grote bos in" als twee vriendjes. Inhoudelijk vind ik dat sterk
Comment