Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
de meest gefotografeerde, maar ook 1 van de moeilijkste
zelf al aan de lijve ondervonden
dit is niet de mooiste kant, dat is de voorkant, maar daar kan je niets fotograferen zonder de wagens
nog even en de wagens zijn ook weg aan de voorkant, men gaat een brug plaatsen en alles terug onder water laten lopen, de mont zal dan alleen met een shuttlebus bereikbaar zijn
Bedankt voor de reacties
De donkere lucht stoorde me hier eigenlijk niet, ik vond deze zelfs beter passen bij deze foto.
@noenkelMi: wees gerust, hij staat nog stevig op zijn poten en zal er nog vele jaren blijven staan
@Frie01: ja, qua uitzicht zal het een hele vooruitgang zijn, spijtig dat we dan wel onze prachtige overnachtingsplaats kwijt zijn (wij blijven altijd op de parking slapen).
men gaat een brug plaatsen en alles terug onder water laten lopen, de mont zal dan alleen met een shuttlebus bereikbaar zijn
vind ik persoonlijk een goeie zaak. Zowel voor de natuur (vrij spel eb & vloed in baai) als voor fotografen want die verdomde parking staat indd. ferm in de weg voor foto's.
@ topic: de Mont eens van een andere kant ... en geen spoor van toeiristen! Mooi beeld imho
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
wij staan daar ook wel eens met de motorhome, zalig een dag en een nacht met zicht op de Mont, zeker de verlichting, om nooit te vergeten
helaas zal de mh parking ook verdwijnen
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment