Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wilfried heeft je al een tip bezorgt. Niet over de foto maar over de kleur die lijkt in orde met de eerste foto, de anderen mag je in de prullemand deponeren. Soms is eenvoudig de beste keuze.
Wilfried heeft je al een tip bezorgt. Niet over de foto maar over de kleur die lijkt in orde met de eerste foto, de anderen mag je in de prullemand deponeren. Soms is eenvoudig de beste keuze.
Om ze nu onmiddellijk af te schrijven naar de prullenmand is toch een beetje drastisch... Ik vind vooral de lichtere versie iets hebben naar sfeer toe. Zijn er nog mensen die mijn mening delen?
Om ze nu onmiddellijk af te schrijven naar de prullenmand is toch een beetje drastisch... Ik vind vooral de lichtere versie iets hebben naar sfeer toe. Zijn er nog mensen die mijn mening delen?
In den beginne vind je ze allemaal goed, dat weet ik. Wil je enkel maar helpen doch ga gerust je gang !
De bewerking komt je foto niet ten goede. Zie op de update de lichtgekleurde lijnen om je onderwerp.
Ik hou wel van bewerkingen maar enkel als het een verbetering is of je er een speciaalke van kan maken dat mooi oogt. Hier is het origineel stukken beter.
Mooie compo
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment