Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeer mooie foto en vrouw, zelfs de "dons" op haar linkerarm is zichtbaar.
Goed dat het lichte is en geen zwart ( haren op de arm ) ,hier hou ik wel van van zo'n scherpte.
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
de mooie ogen van je model komen beter uit wanneer ik de onderkant (armen) wegscrol. Vind ook ietske jammer dat één hand er niet opstaat. Maar dat zijn pietluttigheden die in het niets vallen bij je gehele compo. 't Is weer een topper met of zonder......
Jij krijgt een snoepje (topic) van mij!!!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Zeer mooie foto en vrouw, zelfs de "dons" op haar linkerarm is zichtbaar.
Goed dat het lichte is en geen zwart ( haren op de arm ) ,hier hou ik wel van van zo'n scherpte.
de mooie ogen van je model komen beter uit wanneer ik de onderkant (armen) wegscrol. Vind ook ietske jammer dat één hand er niet opstaat. Maar dat zijn pietluttigheden die in het niets vallen bij je gehele compo. 't Is weer een topper met of zonder......
Jij krijgt een snoepje (topic) van mij!!!
is de liggende arm ook zo donsig of onscherp?
het haar aan de rechterkant (van de foto) is wel heel opgelicht, alsof het licht rechts achter haar staat, misschien mocht die toch iets meer zijwaarts (dus beetje meer naar voren brengen) zodat het haar daar wel licht opvangt maar niet zo wit oplicht, zo ga je ook een stukje minder schaduw krijgen van de steunende arm en krijgt de rode jurk ook een rol zodat niet enkel de nagellak eruitspringt.
make-up / geen make-up,
ik denk dat het model zich goed moet voelen in hoe ze voor de lens zit.
ik hou niet van rode of andere kleurtjes nagellak, gewoon blinkend gezond of doorzichtige gelnagels vind ik wel mooi
Comment