Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Moooooooi! Ziet er heel ontspannen en natuurlijk uit, mooie blik, mooi belicht (zoals gewoonlijk ). Een klein puntje van kritiek: ik zag hem liever zonder dat onderhemdje onder de polo (of zonder polo mag ook)
Naar mijn persoonlijk idee is hier ter linkerzijde iets te weinig ruimte.
Links is er iets te weinig licht: de kleding gaat vrijwel ongemerkt over in de achtergrond.
Aan de onderrand geeft dat een lelijke donkere vlek.
Graag had ik een ietsje meer gewild. Een ietsje meer van wat, weet ik niet. Passie of zo
iets naars. Nu komt hij nogal levenloos over, als iemand die nooit vloekt en je met twee
woorden aanspreekt, maar wel bijzonder mooi gefotografeerd.
mooie foto van een idd brave jongen (maar dat wil niets zeggen, diepe gronden enzo)
dat de kledij ongemerkt overgaar in de achtergrond vind ik mooi (maar soms heb ik een totaal tegenovergestelde smaak dan andere mensen )
de volgende foto met een bebloed mes en rooddoorlopen ogen
Comment