Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
't Zier er heel zorgvuldig uit qua belichting (voor zover mijn kennis reikt).
Toch (omdat je streeft naar perfectie):
De halsband van het 'topje' zit niet echt netjes (verste schouder). De polssieraden vind ik
wat storen (ook door de gedeeltelijke weergave). Aan de rugzijde zit onderaan het topje
een minder fraaie plooi. De zijnaad had van een betere kwaliteit mogen zijn. Links had net
een beetje meer ruimte voor de handen mogen zijn.
Een wat ongewone vraag: Zien die mensen er in het echt ook zo bruingekleurd uit?
De halsband van het 'topje' zit niet echt netjes (verste schouder). De polssieraden vind ik
wat storen (ook door de gedeeltelijke weergave). Aan de rugzijde zit onderaan het topje
een minder fraaie plooi. De zijnaad had van een betere kwaliteit mogen zijn. Links had net
Een wat ongewone vraag: Zien die mensen er in het echt ook zo bruingekleurd uit?
Hoi Plaatwerker, terechte opmerkingen over de kleding en de polsbanden, zien er inderdaad in het echt zo bruin uit … als je naar haar arm kijkt zie je pigmentvlekken. Deze maal geen huidbewerking en minimaal make up
euh, daar heb ik allemaal niet op gelet hoor
toch wel allemaal terechte opmerkingen
maar ook de BH vooraan is veel te nadrukkelijk aanwezig
anders mooie foto, mooie houding van gezicht en uitdrukking
toch wel allemaal terechte opmerkingen maar ook de BH vooraan is veel te nadrukkelijk aanwezig
Foei noenkelMi, je moet naar de ogen kijken
Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy https://500px.com/marnix_photography
toch wel allemaal terechte opmerkingen
maar ook de BH vooraan is veel te nadrukkelijk aanwezig
Comment