Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Neem deze foto nog eens met een heel klein diafragma (f16-f22), zet je iso zo laag mogelijk, doe een spotmeting op de vuurtoren, vergeet je statief niet, klap je spiegel omhoog en maak gebruik van een afstandbediening (indien niet voorradig, gebruik de timerfunctie) en zorg dat je op een plekje staat uit de wind.
Ik volg Vinnydizzy in zijn opmerking. Foto is geen topper maar ook geen verloren zaak, ik kan er best nog van genieten.
Kieper 'm dus zeker niet in de vuilbak hoor want het is een mooie herinnering aan een mooie plek.
Prima tips ook van Vinnydizzy
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
mij stoort die zwarte band band niet, heeft iets extra aan de foto (diepte?)
echt scherp is ie idd niet
Deze foto is volgens mij scherp maar hij is bewerkt.
Ik heb getracht door o.a. ruis toe te voegen het effect van de vroegere analoge foto te bereiken.
Mvg,
Eddy
Deze foto is volgens mij scherp maar hij is bewerkt.
Ik heb getracht door o.a. ruis toe te voegen het effect van de vroegere analoge foto te bereiken.
Mvg,
Eddy
Dat verklaart al veel natuurlijk, update is zeker de betere van de twee.
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Zwart/wit zou zeker kunnen Eddy, maar dan zonder toevoegingen van ruis. Trouwens er is een verschil tussen ruis en korrel Je hebt ook een graduatie filter er op gezet en deze veel te zwaar aangezet. In kleur vind ik de origineel veel te zwaar in blauw doch deze kan je nog verfijnen en zou wel eens een heel knap resultaat kunnen opleveren. Aan de scherpte twijfel ik niet.
Comment