Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Icarus blauwtje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Icarus blauwtje

BESTE foto vrienden , wat er mis gaat bij mij dat weet ik niet er komt iemand om er naar te kijken dus het resultaat laat ik jullie zien in de toekomst .
    Zelf heb ik een poging gedaan om er verbetering in te brengen na dat er commentaar is geweest op mijn vorige post .
    Zelf zag ik het hier niet helaas .
    Het is geen lavendel maar een wilde bloem in het park ik heb de bloem een kwart slag gedraaid en ik hoop dat deze beter is ik hoor het wel van jullie .

Hoe ik het anders zou moeten doen met verkleinen dat weet ik niet en waar dan die blokjes vandaan komen

MVG,
    Pimpeltje

Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
    Pimpel

Re: Icarus blauwtje

Wordt het niet eens tijd dat je uit de comfort-zone van de beginnerhoek stapt en je foto's een trapje hoger post?
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Aan jouw foto's kan een mens zich optrekken! Ik wil dat ook kunnen
      Knappe foto je geduld werd beloond!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Wat er in je eerste post is misgelopen weet ik niet Pimpeltje maar er is daar idd wel iets misgelopen wanneer ik beide foto's vergelijk. Het origineel wat je nu toont is stukken beter van kwaliteit, misschien softwarematig iets misgelopen met het draaien van de foto? Draaien was trouwens helemaal niet nodig wan het origineel shot is véél sterker en natuurlijker

Enfin, dit beeld lijkt mij softwarematig dus wel in orde te zijn en als foto kan deze zeker tellen, ik vind 'm echt top .

grtjs
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
          Wordt het niet eens tijd dat je uit de comfort-zone van de beginnerhoek stapt en je foto's een trapje hoger post?
          Even een vraagje ,
          Mag ik dan een beetje trots zijn

grt,
          Pimpeltje
          Pimpel

Comment

ik moet bekennen dat deze idd veel beter is
            Dat de vorige een kwart gedraaid was, dat had ik ook gezien; maar ja, dichterlijke vrijheid...
            de voelsprieten doen hier wel "normaler" aan
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pimpeltje Bekijk bericht
              Even een vraagje ,

grt,
              Pimpeltje
              Wat ik er mee bedoel kun je op verschillende manieren interpreteren.

Je hebt al een hele weg afgelegd en een mooie leercurve neergezet. Ja, je mag zeker trots zijn.
              Aan de andere kant biedt de "beginners"-hoek je een zekere mantel... eentje waar je nog wat afgeschermd wordt van de iets scherpere kritieken.

Durf nu een stap verder te gaan en zoek eens "fotobeoordeling" op, ja, zoek zelfs een "showcase" op... stel je bloot voor de scherpere kritieken. Zo kan je alleen maar beter en beter worden. En als er dan eens een wat scherpere kritiek, god ja, misschien zelfs slechte kritiek... neem dat dan niet persoonlijk op, maar sla er uw voordeel uit. Je kunt er alleen maar door verbeteren.

Je hoeft totaal niet akkoord te zijn met wat ik zeg, want het is maar hoe ik het zie.
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pimpeltje Bekijk bericht
                Even een vraagje ,

grt,
                Pimpeltje
                Bij deze nog steeds evenveel blokjesvorming te zien in de BG (zelfs op mijn andere laptop met een mindere kwaliteit van scherm.
                Ik vind het echt raar dat de meesten dit niet (willen?) zien

Wat die comfortzone betreft die Vinny aanhaalt: daar ga ik niets meer over zeggen. Is al dikwijls genoeg aangehaald door verschillende mensen.

Als je trots steeds moet gevoed worden door positieve commentaren blijf je inderdaad best hier posten. Als je graag nog een stapje vooruit wil zul je het eventjes met minder per foto moeten stellen in je eigen voordeel.
                En nee, dit is geen persoonlijke aanval. Wel de laatste keer dat ik er tijd insteek. Bereik er toch alleen maar mee dat ik er (nog) minder sympathiek mee overkom

En uiteindelijk had je deze beter als update geplaatst bij de vorige. Het is uiteindelijk dezelfde foto hé. Soms maak je er wel een soepje van door je manier van posten hoor.

Grtz en het beste verder.
                Kurt

Comment

Ik zie ook nog steeds blokjes, kijk eens in de linker bovenhoek en onder het kopje van de vlinder. Vind het ook raar ik en Animalshot dit alleen maar zien.
                  Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
                  https://500px.com/marnix_photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk bericht
                    Ik zie ook nog steeds blokjes, kijk eens in de linker bovenhoek en onder het kopje van de vlinder. Vind het ook raar ik en Animalshot dit alleen maar zien.
                    tja, ik vrees dat ik een nieuw scherm ga nodig hebben dan,
                    heb nu vergroot tot 150%, maar ja dan zie je àlles in blokjes
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
                      Bij deze nog steeds evenveel blokjesvorming te zien in de BG (zelfs op mijn andere laptop met een mindere kwaliteit van scherm.
                      Kurt, die blokjesvorming is idd goed zichtbaar in de eerste posting van Pimpeltje. In deze tweede posting is de blokjesvorming voor mij veel minder aanwezig dus is deze veel beter voor mij. Wanneer ik beide foto's dan nog eens uitvergroot is het verschil voor mij toch wel duidelijk zichtbaar.

grtjs
                      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht

Wat die comfortzone betreft die Vinny aanhaalt: daar ga ik niets meer over zeggen. Is al dikwijls genoeg aangehaald door verschillende mensen.

Als je trots steeds moet gevoed worden door positieve commentaren blijf je inderdaad best hier posten. Als je graag nog een stapje vooruit wil zul je het eventjes met minder per foto moeten stellen in je eigen voordeel.
                        En nee, dit is geen persoonlijke aanval. Wel de laatste keer dat ik er tijd insteek. Bereik er toch alleen maar mee dat ik er (nog) minder sympathiek mee overkom

En uiteindelijk had je deze beter als update geplaatst bij de vorige. Het is uiteindelijk dezelfde foto hé. Soms maak je er wel een soepje van door je manier van posten hoor.

Grtz en het beste verder.
                        Kurt
                        Ja je hebt gelijk , dat je er (nog) minder sympathiek mee overkom .
                        En steek jij er nu maar geen tijd meer in dat is echt zonde en slecht voor je hart .
                        geniet maar van je eigen foto's dat lijkt me beter .
                        En net zoals Noenkelmie zegt tja, ik vrees dat ik een nieuw scherm ga nodig hebben dan,
                        heb nu vergroot tot 150%, maar ja dan zie je àlles in blokjes
                        En dat is een antwoord waar ik iets mee kan .
                        Ook Vinnydizzy heeft een goed antwoord, en dat is ook niet de eerste de beste die zomaar in het wilde weg zift en zaagt SNAP JE .
                        Kijk maar lekker naar de mooie foto's inplaats van naar de foto's van Pimpeltje
                        Die voldoen nog niet aan jou eisen .
                        Hopelijk geef je de andere een beetje gepaster commentaar dat is een lesje die ook aangeleerd moet worden .

grt,
                        Pimpeltje
                        Pimpel

Comment

Pimpeltje, ik werk op een macbook pro en hier is dat zichtbaar, als je uit de buurt zou zijn nodig ik je graag uit om het hier eens te bekijken.

Groetjes
                          Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
                          https://500px.com/marnix_photography

Comment

@ Pimpeltje.

Je doet Animalshot onrecht, zeker in vergelijk met je reactie op Vinnydizzy. Beide mensen
                            geven in vergelijkbare bewoordingen eenzelfde reactie. Beide personen dagen je uit ook
                            eens ergens ander te posten om vooruit te komen. Vanaf het begin ging je vooruit maar nu
                            blijf je op je eigen niveau hangen.
                            Van waardering geniet ik.
                            Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk bericht
                              Pimpeltje, ik werk op een macbook pro en hier is dat zichtbaar, als je uit de buurt zou zijn nodig ik je graag uit om het hier eens te bekijken.

Groetjes
                              Hier idem net als bij je vorige foto. Vooral voor de neus van de vlinder zie ik een egalere ruimte met pixels. En in de achtergrond eigenlijk ook hier en daar.
                              Ik heb dat ooit eens gehad door via Iphoto "ruis verminderen" aan te klikken, kan het zo iets zijn?
                              Vervelend probleem, 't is anders een mooie.

Verder vind ik ook dat je gerust naar de showcase mag hoor! Ik geniet ook daar van de foto's, alleen reageer ik er (nog) niet tot ik een wat hoger niveau haal, maar ik leer er wel van ;-).
                              Maar hier is het wel gezelliger ;-)

Comment

Working...
                              X