Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweede foto Hotton .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tweede foto Hotton .

Canon EOS 550D
    Canon EF-S 17-55mm F:2.8 IS USM
    F / 10
    ISO 100
    Belichting 1/ 100 SEC
    brandpuntafstand 17 mm
    Dit is de tweede foto met die lens en ook op 17 mm

Re: Tweede foto Hotton .

Dit is reeds je derde post, slechts 1 post per dag per rubriek, er mogen wel 3 foto's in 1 post staan.
    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
    https://500px.com/marnix_photography

Comment

sorry dat wist ik niet moet ik hem verwijderen ?

Comment

Met deze lens moet je ze veel scherper krijgen hoor Maudy. Ik had dit objectief ook tot voor kort en de onscherpte kan hier (normaal gezien) niet met dit objectief te maken hebben. Bewegingsonscherpte misschien ?
        Kleuren kunnen ook een beetje meer pit gebruiken.
        Groetjes

Comment

Ik weet dat ik nog moet oefenen met mijn 2 nieuwe lenzen met mijne 18 - 200 waren de kleuren ook anders nu zijn mijn foto's regelmatig overbelicht .
          Vandaar dat ik nu moet beginnen oefenen met de 2 nieuwe lenzen wat die wegen ook wat zwaarder dan de 18-200 .Ik vind het zelf ook raar dat met de goedkopere lens mijn foto's scherper zijn .ik ga eens een statief gebruiken en zien wat dat zegt .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maudy Bekijk bericht
            Ik weet dat ik nog moet oefenen met mijn 2 nieuwe lenzen met mijne 18 - 200 waren de kleuren ook anders nu zijn mijn foto's regelmatig overbelicht .
            Vandaar dat ik nu moet beginnen oefenen met de 2 nieuwe lenzen wat die wegen ook wat zwaarder dan de 18-200 .Ik vind het zelf ook raar dat met de goedkopere lens mijn foto's scherper zijn .ik ga eens een statief gebruiken en zien wat dat zegt .
            Zwaar zijn ze inderdaad. Dit was één van de redenen waarom ik mijn 17-55 2.8 heb weggedaan. Maar scherpe foto's moet je er zeker mee kunnen maken, tenzij er iets schort aan de lens natuurlijk. Ik heb de mijn vervangen door de Tamron 17-50 2.8 zonder stab. (lichter - kleiner - goedkoper) en zie tot op heden geen mindere kwaliteit dan met de Canon. Maar hierover heb ik hier reeds een discussie gevoerd met mensen die vinden dat de Canon toch beter is, dus...... Oefenen dan maar zeker en zien wat je er mee bereikt. Succes.
            Groetjes

Comment

Working...
            X