Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Icarus blauwtje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Icarus blauwtje

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
    Het lijkt alsof hij in een veel te lage resolutie gepost is of door de host in bestandsgrootte verkleind is. Je ziet (allé ik toch) dat er serieuze blokjesvorming is in de BG en dat er artefacten rond de vlinder zijn. Maw: zoals ik hem zie verschijnen trekt het op niet veel qua kwaliteit. De foto op zich ziet er zeker niet slecht uit.
    Het rare is dat hij wel degelijk 460 kb groot is...

Het is dat ik al de andere foto's op het forum wel in een goede kwaliteit zie. Anders zou ik beginnen twijfelen of er niks met mijn laptop mis is aangezien iedereen het op deze manier een knappe foto vind. Vandaar mijn
    Iets bijleren ga je dus niet doen (of er moest iets mis zijn met uw ogen )

Ben al blij dat Dextro het ook ziet, anders wist ik nog niet zeker of het niet aan mijn laptop lag. En het is bij mij nochtans zéér duidelijk te zien. Echt geen randgeval hoor.

Grtz,
    Kurt
    Ja, ik zie het ook. Of veel weggeshopt? Mooie foto, maar er is iets fout gegaan met verkleinen of bewerken of opladen denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
      Het lijkt alsof hij in een veel te lage resolutie gepost is of door de host in bestandsgrootte verkleind is. Je ziet (allé ik toch) dat er serieuze blokjesvorming is in de BG en dat er artefacten rond de vlinder zijn. Maw: zoals ik hem zie verschijnen trekt het op niet veel qua kwaliteit. De foto op zich ziet er zeker niet slecht uit.
      Het rare is dat hij wel degelijk 460 kb groot is...

Het is dat ik al de andere foto's op het forum wel in een goede kwaliteit zie. Anders zou ik beginnen twijfelen of er niks met mijn laptop mis is aangezien iedereen het op deze manier een knappe foto vind. Vandaar mijn
      Iets bijleren ga je dus niet doen (of er moest iets mis zijn met uw ogen )

Ben al blij dat Dextro het ook ziet, anders wist ik nog niet zeker of het niet aan mijn laptop lag. En het is bij mij nochtans zéér duidelijk te zien. Echt geen randgeval hoor.

Grtz,
      Kurt
      Ik zie ook enige problemen aan het lijfje van het vlindertje... raar dat dit enkel door Animalshot is opgevallen.
      Nikon D90, AF-S DX VR18-105MM + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR + Raynox DCR-150

Comment

Allen bedankt voor jullie reactie

grt,
        Pimpeltje
        Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
        Pimpel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pimpeltje Bekijk bericht
          Allen bedankt voor jullie reactie

grt,
          Pimpeltje
          Heb je zelf enig idee waardoor die pixels te tellen zijn ondanks de bestandsgrootte?
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
            Heb je zelf enig idee waardoor die pixels te tellen zijn ondanks de bestandsgrootte?
            Nee Plaatwerker ik weet het niet heb het nog niet eerder gezien en nu zag ik het ook niet tot dat ik deze reacties kreeg en ze hadden wel gelijk toen ik het op mijn bureau blad zetten toen zag ik het pas ,
            Ik heb nu een nieuwe neergezet en heb het met mijn oude programma gedaan in de hoop dat dit beter is
            Dank je wel voor je reactie
            grt,
            Pimpeltje
            Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
            Pimpel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pimpeltje Bekijk bericht
              Nee Plaatwerker ik weet het niet heb het nog niet eerder gezien en nu zag ik het ook niet tot dat ik deze reacties kreeg en ze hadden wel gelijk toen ik het op mijn bureau blad zetten toen zag ik het pas ,
              Ik heb nu een nieuwe neergezet en heb het met mijn oude programma gedaan in de hoop dat dit beter is
              Dank je wel voor je reactie
              grt,
              Pimpeltje
              Ik zie jammer genoegd geen verschil tussen de vorige en de nieuwe die je gezet hebt.
              Wel de oude ook laten staan, zodat anderen die de eerste niet hebben gezien ook mee kunnen en de opmerkingen kunnen volgen. De nieuwe is nu net hetzelfde als de oude maar als die beter was konden anderen niet weten waarover de reacties gingen.

Mvg,
              Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

Working...
              X